دوربین مدار بسته دام هایک ویژن Hikvision DS-2CE56C0T-IT3

شنبه 26 تير 1395
15:54
ایده برتر

  • نام محصول : دوربین مدار بسته دام هایک ویژن Hikvision DS-2CE56C0T-IT3
  • کد کالا : 704008100148
  • سازنده: Hikvision
  • تماس با 73027-021
نوع دوربین مدار بسته: دام
حالت لنز دوربین مدار بسته: ثابت
ولتاژ کار دوربین مدار بسته دام : 12 ولت
رزولوشن : HD720 P (1 مگاپیکسل)
برد دید در شب : 40متر

معرفی دوربین مدار بسته دام هایک ویژن DS-2CE56C0T-IT3

دوربین مداربسته دام هایک ویژن Hikvision DS-2CE56C0T-IT3 یک دوربین دام با پروژکتور مادون قرمز با پوشش 40 متر است. ویژگی بارز این دوربین مداربسته وضوخ بالا در تاریکی مطلق است.

معرفی دوربین مدار بسته دام هایک ویژن DS-2CE56C0T-IT3

در ادامه معرفی دوربین مداربسته دام هایک ویژن DS-2CE56C0T-IT3 باید بگوییم که سنسور COMS یک مگا پیکسلی با پشتیبانی پردازشگر تصویر قدرتمند تصاویر با حداقل نویز کمتر و کیفیت عالی را در دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CE56C0T-IT3 ایجاد می کند.

قابلیت ها و کارآیی های دوربین مدار بسته دام هایک ویژن DS-2CE56C0T-IT3

دوربین مداربسته دام مدل DS-2CE56C0T-IT3 دارای بدنه آلمینیومی است که در مقابل نفوذ رطوبت و گرد و غبار مقاوم است. دوربین مداربسته دام DS-2CE56C0T-IT3 هایک ویژن قابل نصب در اتاق کار ، منزل ، راه پله ، راهرو ، انبار و پارکینگ می باشد.

دوربین مدار بسته دام هایک ویژن Hikvision DS-2CE56C0T-IT3

دوربین مدار بسته دام هایک ویژن Hikvision DS-2CE56C0T-IT3

دوربین مداربسته دام هایک ویژن DS-2CE56C0T-IT3 دارای تکنولوژی پروژکتورهای مادون قرمز EXIR است. در این تکنولوژی پوشش نور IR متناسب با تصویر تناسب دارد. پورت اتصال در این دوربین ANALOG HD LD می باشد.

پایه فلزی انعطاف پذیری بالایی در هنگام نصب دارد به طوری که دوربین مدار بسته DS-2CE56C0T-IT3 هایک ویژن را می توان تا 360 درجه حول محور افقی چرخاند همینطور 360 درجه به دور خودش چرخاند و در حالت عمودی 75 درجه جای بازی دارد.


[ بازدید : 202 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ویژگی های فیش پرینتر های صنعتی

چهارشنبه 23 تير 1395
12:26
ایده برتر

همانطور که بیان شد این دسته از فیش پرینتر ها دارای ویژگی هایی هستند که بتوانند نیاز های شرایط خاص صنعت را پاسخگو باشند. از ویژگی های فیش پرینترهای صنعتیمی توان به مقاومت بالای بدنه اشاره کرد که در این محیط ها مقاومت در برابر ضربه و گرد و غبار در مقابل ظاهر دستگاه دارای ارجحیت است. به علاوه به دلیل شرایط محیط کارباید بتواند طول عمر مناسب داشته باشد ودر بازه های طولانی تری نیاز به رسیدگی داشته باشند. در ضمن کاغذ چاپ شده توسط این فیش پرینتر ها باید بتواند طول عمر بالاتری داشته باشد.


منبع: ویژگی های فیش پرینتر های صنعتی


[ بازدید : 164 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ویژگی های فیش پرینتر مناسب فروشگاه

چهارشنبه 23 تير 1395
12:11
ایده برتر

در این مطلب به بررسی ویژگی های فیش پرینتر مناسب فروشگاه می پردازیم. ویژگی های اصلی مد نظر در این محیط ها مواردی هستند مانند کم هزینه بودن چاپ هر برگه در کنار حجم حدافلی و ظاهر مناسب فیش پرینتر. از دیگر عوامل تایین کننده در انتخاب فیش پرینتر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دقت مناسب در چاپ

کم هزینه بودن چاپ

سرعت

دقت

ماندگاری چاپ

حجم و ظاهر دستگاه

ساده بودن کاربری

منبع: ویژگی های فیش پرینتر مناسب فروشگاه


[ بازدید : 178 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

روش های انتخاب یک فیش پرینتر مناسب

يکشنبه 20 تير 1395
12:56
ایده برتر

در مقاله ی انتخاب فیش پرینتر به طور کلی درباره نحوه ی انتخاب فیش زن ها گفتیم و در مقاله شرایط یک فیش پرینتر مناسب درباره نکاتی برای فیش پرینتر مناسب گفتیم حال در مقاله ی روش های انتخاب یک فیش پرینتر مناسب به بررسی روش های انتخاب چاپگر فیش زن مناسب می پردازیم.

روش های انتخاب فیش پرینتر مناسب

نکاتی که برای خرید فیش پرینتر باید در نظر گرفته شود عبارتند از کیفیت چاپ فیش پرینتر، سرعت چاپ فیش پرینتر، کاغذ فیش پرینتر و نوع چاپ فیش پرینتر بر حسب نیاز شما می باشد.

روش های گوناگونی برای خرید فیش پرینتر و انتخاب آن براساس آن معیارها داریم. شما برای خرید فیش زن می توانید آن را هم به صورت حضوری انجام دهید و هم به صورت آنلاین اما برای انتخاب هم به صورت حضوری هم به صورت آنلاین و هم به صورت تلفنی می توانید پرینتر صدور فیش خود را انتخاب کنید که پیشنهاد ما به شما انتخاب به صورت تلفنی می باشد چرا که در حالت آنلاین باید وقت زیادی صرف پیدا کردن منبع مناسب برای کسب اطلاعات کنید و در حالت حضوری هم علاوه بر وقت باید انرژی بیشتر و حتی هزینه ای هم صرف کنید.

در حالت تلفنی شما می توانید شماره تماس خود را برای ما ارسال کنید تا کارشناسان فروش ما در اولین فرصت با شما تماس گرفته و راه را برای مناسب ترین و بهترین انتخاب هموار کنند.


منبع: روش های انتخاب یک فیش پرینتر مناسب


[ بازدید : 194 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

بهترین فیش پرینترهای بازار

يکشنبه 20 تير 1395
12:55
ایده برتر

بنا بر درخواستهای برخی از کاربران مقاله ای در خصوص معرفی بهترین فیش پرینترهای بازار آماده کرده ایم تا قبل از خرید آشنایی با این فیش زن ها داشته باشید. هم چنین می توانید مقاله ی شرایط یک فیش پرینتر مناسب را هم مطالعه کنید.

تمام مارک هایی که برای چاپگرهای فیش زن در بازارموجود می باشد چه آشنا و چه نا آشنا بیشتر ساخت چین هستند.

پرینتر صدور فیش یا فیش پرینتر چیست ؟

در پاسخ به سوال پرینتر صدور فیش یا فیش پرینتر چیست باید بگوییم که برای چاپ انواع فیش و رسید به کار می رود و بیشتر هم در فروشگاه ها، رستوران ها، دستگاه های خود پرداز بانک ها (ATM)، داروخانه ها، تاکسی سرویس ها و پیک های موتوری، دستگاه های نوبت دهی و سینماها استفاده می شود.

معرفی انواع فیش پرینتر ها

برای معرفی کامل انوع فیش پرینترها می توانید به مقاله فیش پرینتر چیست و انواع فیش پرینتر مراجعه کنید اما به طور کلی این چاپگر ها به دو گروه فیش زن حرارتی و فیش زن سوزنی تقسیم می شوند.

بهترین فیش پرینترهای بازار

بهترین فیش پرینترهای بازار

بیشتر فیش پرینترهای بازار سوکت های RJ11 برای اتصال به کشوی پول دارند که باعث می شود کشوی پول و چاپگر از طریق یک پورت به ترمینال پوز وصل شوند.

همان طور هم که در مقاله های قبل قسمت آموزش ماشین های اداری گفته شد می دانیم که فیش پرینتر مناسب، پرینتری است که علاوه بر سرعت چاپ، ارائه قبض به مشتری و کاهش هزینه ها، از کیفیت بالایی هم برخوردار باشد و نیاز کمتری به مراقبت های ویژه داشته باشد.

برخی از بهترین فیش پرینترهای بازار را در ادامه برای شما آورده ایم و سعی کرده ایم از هر برند فعال در این زمینه یک مورد را برای شما گفته باشیم :

فیش پرینتر BIXOLON SRP 330

فیش پرینتر BIXOLON SRP 330 مناسب برای پرینت انواع رسید، بارکد و فیش با وضوح تصویر فوق العاده است. تکنولوژی چاپ آن حرارتی است و نوع برش آن دستی می باشد. در رنگ مشکی موجود می باشد و باسرعت چاپ 200 میلی متر در ثانیه کیفیت خوبی را برای صدور انواع فیش ایجاد می کند. هم چنین استفاده کاربری آسانی دارد و مناسب برای فروشگاه ها، مراکز تجاری، رستوران ها و آشپزخانه ها می باشد. قابل اتصال به کشوی پول می باشد.

فیش پرینتر Bixolon SPP R300

فیش پرینتر Bixolon SPP R300 مناسب برای پرینت انواع رسید، بارکد و فیش با وضوح تصویر فوق العاده است .تکنولوژی چاپ آن لیبلی از نوع معمولی و حرارتی است و نوع برش آن دستی می باشد.در رنگ مشکی موجود می باشد و باسرعت چاپ 100میلی متر در ثانیه کیفیت خوبی را برای صدور انواع فیش ایجاد می کند.دارای پورت ارتباطی سریال، بلوتوث، شبکه و USB می باشد.

فیش پرینتر Epson T20

فیش پرینتر Epson T20 مناسب برای پرینت انواع متن، بارکد و فایل های گرافیکی با وضوح تصویر فوق العاده است که امکان اتصال به کشوی پول و قابلیت نصب روی دیوار را دارد. به طور کلی و خاص این فیش پرینتر به نیازهای خرده فروشان در حجم کم با قابلیت چاپ POS پاسخگو می باشد.قابل اتصال به کشوی پول می باشد.

فیش پرینتر AX 8220

فیش پرینتر AX 8220 مناسب برای پرینت انواع متن، بارکد و فایل های گرافیکی با وضوح تصویر فوق العاده است که امکان اتصال به کشوی پول و نصب بر روی دیوار را دارد. به طور کلی و خاص این دستگاه به نیازهای خرده فروشان در حجم کم با قابلیت چاپ POS پاسخگو می باشد. این کالا برای سوپرمارکت و رستورانها پیشنهاد می شود قابلیت این دستگاه فول پورت بودن آن می باشد.

فیش پرینتر AX 8320

فیش پرینتر AX 8320 مناسب برای پرینت انواع متن، بارکد و فایل های گرافیکی با وضوح تصویر فوق العاده است که امکان اتصال به کشوی پول و نصب بر روی دیوار را دارد.در دو رنگ سفید و خاکستری تیره موجود می باشد و باسرعت چاپ 150 میلی متر در ثانیه و و ضوح چاپ 180 در 180 dpi کیفیت خوبی را برای صدور انواع فیش ایجاد می کند.

فیش پرینتر سوو Sewoo LK-T320

فیش پرینتر سوو Sewoo LK-T320 از کیفیت ساخت خوبی برخوردار بوده و مکانیزم پرینت حرارتی جهت عملیات چاپ دارد. عرض رول کاغذ مصرفی این دستگاه ۸۰ میلی متر می باشد، همچنین این دستگاه از رول کاغذ عرض ۵۷ میلی متر نیز پشتیبانی می کند. سرعت چاپ ۲۰۰ میلی متر در ثانیه می باشد.

فیش پرینتر پروتکProTech AB-88H ‎

فیش پرینتر پروتکProTech AB-88H ‎ سرعت بالایی در چاپ دارد .پورت‌های USB، اترنت و سریال را پشتیبانی می‌کند. سرعت چاپ 250 میلی متر در ثانیه دارد.قابل اتصال به کشوی پول می باشد. فیش‌هایی به عرض 75 تا 85 میلیمتر را چاپ می کند. قابل استفاده در صندوق های فروشگاهی ، دستگاه های نوبت دهی ، رستوران ها ، سوپرمارکت ها ، بیمارستان ها و مکان هایی که صورتحساب صادر می کنند.

فیش پرینتر بیانگ Beiyang U80

فیش پرینتر بیانگ Beiyang U80 مناسب برای پرینت انواع رسید، بارکد و فیش با وضوح تصویر فوق العاده است .تکنولوژی چاپ آن لیبلی از نوع معمولی و حرارتی است و نوع برش آن اتوماتیک می باشد

فیش پرینتر تایسون Tyson TY3018‎

فیش پرینتر تایسون Tyson TY3018‎ سرعت بالایی در چاپ دارد .تکنولوژی چاپ آن حرارتی مستقیم و نوع برش آن خودکار می باشد.باسرعت چاپ 300 میلی متر در ثانیه کیفیت خوبی را ایجاد می کند.قابل اتصال به کشوی پول می باشد.دارای کاتر می باشد.

منبع: بهترین فیش پرینترهای بازار



[ بازدید : 197 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

شرایط یک فیش پرینتر مناسب

يکشنبه 20 تير 1395
12:55
ایده برتر

می دانیم که فیش پرینتر مناسب، پرینتری است که علاوه بر سرعت چاپ، ارائه قبض به مشتری و کاهش هزینه ها، از کیفیت بالایی هم برخوردار باشد و نیاز کمتری به مراقبت های ویژه داشته باشد. پرینتر فیش زن برخلاف پرینترهای لیزری و پرینترهای جوهر افشان احتیاجی به کارتریج و شارژ کارتریج ندارد بنابراین هزینه جانبی کمتری هم دارد.

نکاتی برای خرید فیش پرینتر

نکاتی که برای خرید فیش پرینتر باید در نظر گرفته شود عبارتند از کیفیت چاپ فیش پرینتر، سرعت چاپ فیش پرینتر، کاغذ فیش پرینتر و نوع چاپ فیش پرینتر بر حسب نیاز شما می باشد.

کیفیت چاپ فیش پرینتر

کیفیت چاپ فیش پرینتر از مهم ترین موارد در خرید پرینتر صدور فیش است چرا بهترین وضوح برای فیش پرینتر بستگی به سایز موردنظر شما برای چاپ فیش دارد.

اگر سایز رسیدهای چاپی شما کوچک است می توانید از رزولوشن 200dpi و اگر سایز رسیدهای چاپی شما بزرگ است از رزولوشن 400dpi استفاده کنید.

سرعت چاپ فیش پرینتر

اینکه شما روزانه چه تعداد فیش یا رسید را چاپ کنید بستگی به سرعت چاپ فیش پرینتر دارد. بیشتر فیش پرینترهای حرارتی می توانند تا میزان 100 میلی متر در ثانیه سرعت خود را افزایش دهند.

کاغذ فیش پرینتر

مهم ترین و تنها هزینه ای که حین کار با فیش پرینترها باید در نظر گرفته شود هزینه رول کاغذ فیش پرینتر می باشد. کاغذ فیش پرینتر از جمله مواردی است که اگر در کار با آن دقت نشود مشکلاتی هنگام تعویض کاغذ فیش پرینتر ایجاد می شود.

نوع چاپ فیش پرینتر

نوع چاپ فیش پرینتر یا حرارتی است یا سوزنی. برای آشنایی بیشتر با نوع کارکرد فیش زن ها می توانید به مقاله فیش پرینتر چیست ؟ مراجعه کنید.

4 مورد بالا چکیده ای از شرایط یک فیش پرینتر مناسب است. لازم به ذکر است که فیش پرینتر های حرارتی که از نوع حرارتی مستقیم هستند سرعت چاپ بالایی دارند اما با تعداد معدودی از کاغذ ها قابلیت کار را دارند و برعکس فیش پرینتر های حرارتی از نوع انتقال حرارتی با انواع بیشتری از کاغذ ها اما با سرعت چاپ پایین کار می کنند.


منبع : شرایط یک فیش پرینتر مناسب


[ بازدید : 166 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

خرید فیش پرینتر

يکشنبه 20 تير 1395
12:54
ایده برتر

خرید فیش پرینتر از ابزارهایی است که بیشتر در فروشگاه ها، رستوران ها، دستگاه های خود پرداز بانک ها (ATM)، داروخانه ها، تاکسی سرویس ها و پیک های موتوری، دستگاه های نوبت دهی و سینماها استفاده می شود. فیش پرینتر در گروه تجهیزات فروشگاهی و هم چنین لوازم جانبی کامپیوتر قرار دارد .

شما می توانید در فروشگاه آنلاین ایده برتر پارسیان آخرین مدل های پرینتر صدور فیش یا پرینتر فیش زن و یا همان فیش پرینتر را همراه با مشخصات و نقد و بررسی کامل، قیمت و میزان موجودی مشاهده کنید. اگر هم چنان در ذهن خود با سوال بهترین مکان خرید فیش پرینتر کجاست؟ روبه رو هستید می توانید به مقاله بهترین مکان خرید فیش پرینتر مراجعه کنید.

منبع : خرید فیش پرینتر


[ بازدید : 156 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]

فیش پرینترهای ارزان

يکشنبه 20 تير 1395
12:53
ایده برتر

فیش پرینترهای ارزان بیشتر شامل فیش پرینتر های دست دوم می باشد. همه ی فیش زن های دست دوم خوب نیستد و برعکس همه ی فیش زن های ارزان و دست دوم هم بد نیستند. اگر در انتخاب فیش پرینتر ارزان تصمیم دارید که از نوع دست دوم آن استفاده کنید پیشنهاد می شود که حتما با گارانتی معتبر پرینتر صدور فیش خود را تهیه کنید.

دلیل اینکه می گوییم همه فیش پرینتر های ارزانخوب نیستند را می توانید در مقاله ای تحت عنوان معایب فیش پرینتر ارزان که هم اکنون در سایت موجود می باشد مشاهده کنید.

لازم به ذکر است که فیش پرینترهای ارزان تنها شامل دست دوم ها نمی شود بلکه عواملی هم چون جنس بدنه و یا کیفیت چاپ پایین هم می تواند دلیل قیمت پایین یک دستگاه فیش پرینتر باشد. به همین خاطر باز هم این مورد را تکرار می کنیم که حتی اگر فیش پرینتر دست دوم هم انتخاب نکردید و از مدل ارزان تر آن را خریداری کردید حتما با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر آن را تهییه کنید.


منبع : فیش پرینترهای ارزان


[ بازدید : 155 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]

معایب فیش پرینتر ارزان

يکشنبه 20 تير 1395
12:52
ایده برتر

از معایب فیش پرینتر ارزان قیمت می توان به مواردی همچون کیفیت چاپ با وضوح نامناسب و طول عمر پایین دستگاه اشاره کرد. که ممکن است حتی به مرور زمان این ایرادات در دستگاه به وجود آیند. ناخوانا چاپ کردن دستگاه در واقع می تواند به مرور در اثر استفاده از دستگاه به وجود آید که در واقع چاپگر را غیر قابل مصرف می کند. از طرفی در بعضی دستگاه های ارزان قیمت کیفیت پایین برد اصلی دستگاه منجر به طول عمر کوتاه آن می شود. البته نمی توان تمام فیش پرینتر های ارزان قیمت را بی کیفیت دانست و بعضا عواملی همچون جنس بدنه و حداقل وضوح چاپ باعث قیمت پایین دستگاه می شوند. که می توانید این موارد را به تفضیل در مقاله فیش پرینتر های ارزان مطالعه نمایید.


منبع : معایب فیش پرینتر ارزان


[ بازدید : 193 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

فیش پرینتر چیست ؟

يکشنبه 20 تير 1395
12:52
ایده برتر

قصد داریم تا از میان لوازم جانبی کامپیوتر به معرفی فیش پرینتر ها بپردازیم. این پرینترهای صدور فیش در سال 1998 میلادی وارد بازار تجهیزات فروشگاهی و ماشین های اداری ایران شدند. فیش پرینتر خود به دو نوع تقسیم می شود. سری اول پرینتر حرارتی و سری دوم پرینتر سوزنی می باشد.

لازم به ذکر است که فیش پرینتر به هیچ عنوان با فیش پرینتر حرارتی تفاوتی ندارد و برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به مقاله تفاوت فیش پرینتر با فیش پرینتر حرارتی مراجعه کنید.

معرفی فیش پرینتر حرارتی

برای معرفی فیش پرینتر حرارتی از دسته بندی آن شروع می کنیم. فیش پرینترهای حرارتی که خود به دو نوع چاپگر حرارتی مستقیم و چاپگر‌های انتقال حرارتی غیر مستقیم تقسیم می شود.

هنگام خرید پرینتر حرارتی حتما به پورت مصرفی خود دقت کنید زیرا در پورت های خاصی به بازار عرضه شده اند. مکانیسم کار فیش پرینتر حرارتی به این صورت است که فایل مورد نظر بر اثر حرارتی که روی پرینتر یا ترمال هد ایجاد می شود بر روی دستگاه چاپ می شود.

معرفی فیش پرینتر حرارتی

معرفی فیش پرینتر سوزنی

برای معرفی فیش پرینتر سوزنی از مکانیسم کار آن شروع می کنیم. شیوه کار پرینتر سوزنی به این صورت است که با ریبون هایی که داخل چاپگر می باشد از کاغذ های غیر حرارتی بر روی کاغذهای معمولی فایل را چاپ می شود.

فیش پرینتر چیست ؟

از مهم ترین مزایای فیش پرینتر ها می توان به عمر طولانی چاپگر و عدم نیاز به شارژ آن اشاره کرد. به طور کلی فیش پرینتر ها سرعت چاپ بالا و هزینه جانبی کمی دارد حتی هزینه چاپ.

پرینترهای صدور فیش در مقایسه با پرینتر لیزری و پرینتر جوهر افشان جای کمتری را اشغال می کند و حین کار با آن آرامش برقرار می باشد زیرا سروصدایی ندارد.

فیش پرینتر چیست ؟

از جمله پورت های اتصال موجود در بازار برای فیش پرینترها می توانیم به پورت موازی (Parallel)، پورت سریال (COM)، پورت USB و پورت شبکه (Ethernet) اشاره کنیم.

دستگاه فیش پرینتر در دو نوع سیاه رنگ و سفید رنگ و هم چنین در هر دو رنگ موجود هستند که نوع دو رنگ آن به دلیل اینکه کاغذ دو رنگ در بازار ایران موجود نیست کارایی بیشتری دارد.

منبع : فیش پرینتر چیست ؟


[ بازدید : 165 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ایده برتر پارسیان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]