پاوربانک ریمکس Remax RPP-73 Linon Pro با ظرفیت 20000 میلی آمپر

چهارشنبه 25 دی 1398
16:34
ایده برتر

پاوربانک ریمکس RPP-73 Linon Pro

وزن: 350 گرم

ظرفیت باتری: 20000 میلی آمپر ساعت

سازگار با: موبایل، تبلت، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال و...

تعداد پورت: دو عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه ریمکس RPP-73 Linon Pro

پاوربانک ریمکس Remax RPP-73 Linon Pro با ظرفیت 20000 میلی آمپر یکی از محصولات با کیفیت شرکت ریمکس است که توانسته با ویژگی هایی مانند طراحی ظاهری جذاب و مدرن، کیفیت ساخت عالی و سرعت شارژدهی مناسب به یکی از پاوربانک های پرفروش در بازار تبدیل شود. این پاوربانک از میزان ظرفیتی عالی بهره می برد و نگرانی شما بابت تمام شدن شارژ گوشی در حین فعالیت های روزمره را به طور کامل برطرف می کند.

مشخصات و امکانات شارژر همراه ریمکس RPP-73 Linon Pro

  • ظرفیت عالی در شارژدهی

مهم ترین مشخصه شارژر همراه ریمکس RPP-73 Linon Pro ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعتی آن است. با شارژ کامل این پاوربانک می توانید یک گوشی هوشمند را 5 تا 6 بار به طور کامل شارژ نمایید. البته این تعداد دفعات شارژ گوشی موبایل به صورت تقریبی است و به میزان ظرفیت باتری گوشی بستگی دارد.

ظرفیت عالی در شارژدهی

در ساخت بدنه پاور بانک 20000 میلی آمپری ریمکس RPP-73 Linon Pro از مرغوب ترین مواد اولیه شده و به همین دلیل این پاوربانک در برابر آسیب هایی مانند وارد آمدن فشار و وزن زیاد، سقوط از ارتفاع کم و ضربه مقاومت بسیار بالایی دارد. پس با خیال راحت از آن در مکان ها و موقعیت های مختلف مانند سفرها و گردش هایتان می توانید استفاده کنید!

  • طراحی ظاهری جذاب و مدرن

پاور بانک ضد ضربه ریمکس RPP-73 Linon Pro در رنگ های سفید و مشکی ارائه شده و طراحی ظاهری جالب و جذابی دارد. بر روی تمام سطح بدنه این پاوربانک مشخصات آن به رنگ طلایی نوشته شده و جلوه ای متمایز به آن بخشیده است.همچنین در سمت کناری بدنه نواری مشکی رنگی قرار دارد که بر روی آن میزان شارژ باتری پاوربانک به درصد نمایش داده می شود. این نمایشگر شارژ به درصد شما را در هر لحظه از شارژ دقیق باقی مانده پاوربانک آگاه می کند و امکان برنامه ریزی برای استفاده از آن در ادامه روز را فراهم می آورد.

طراحی ظاهری جذاب و مدرن

  • شارژ هم زمان دو دستگاه با سرعتی مناسب

شما می توانید دستگاه های مورد نظرتان را از طریق دو پورت خروجی USB موجود بر روی بدنه پاوربانک شارژ نمایید. این پورت ها دارای شدت جریان 2.0 آمپر هستند و سرعت شارژ مناسبی را ارائه می دهند. لازم به ذکر است که پاور بانک دو پورت ریمکس RPP-73 Linon Pro برای شارژ انواع گوشی های موبایل، تبلت، موزیک پلیر، اسپیکر و هدفون بلوتوثی، دوربین دیجیتال و دستگاه هایی از این قبیل کاربرد دارد و قابلیت شارژ دو دستگاه به صورت هم زمان با آن وجود دارد. پاوربانک بیست هزار ریمکس RPP-73 Linon Pro از فناوری تنظیم شدت جریان هوشمند بهره می برد و متناسب با نیاز دستگاه شما جریان خروجی را اصلاح می کند. بنابراین تفاوتی ندارد که از کدام پورت USB برای شارژ دستگاهتان استفاده می کنید.

شارژ هم زمان دو دستگاه با سرعتی مناسب

پاوربانک ریمکس Remax RPP-73 Linon Pro با ظرفیت 20000 میلی آمپر

  • کیفیت و سرعت بالا در شارژگیری

در کنار پورت های خروجی USB پاور بانک 20000 میلی آمپری ریمکس RPP-73 Linon Pro، پورت های ورودی آن تعبیه شده اند. این پاوربانک دارای پورت micro USB و USB Type-C است که برای شارژ باتری پاوربانک قابل استفاده می باشند. مجهز بودن به پورت USB Type-C یکی از مشخصات قابل ذکر این پاوربانک است که کیفیت و سرعت بالایی در شارژ را برایتان به ارمغان می آورد.

کیفیت و سرعت بالا در شارژگیری

  • پاور بانک یا چراغ قوه!

یکی دیگر از ویژگی هایی که پاور بانک 20000 ریمکس RPP-73 Linon Pro را برای استفاده در سفر و کمپینگ ایده آل کرده، مجهز بودن آن به چراغ قوه است. از این جهت این پاوربانک در محیط های تاریک و در شب نیز کارایی بالایی خواهد داشت.

پاور بانک یا چراغ قوه!

جمع بندی

اگر قصد خرید پاوربانک دارید و در جستجوی یک دستگاه جذاب، مدرن و دارای امکانات متعدد هستید، ما به شما پاوربانک ریمکس Remax RPP-73 Linon Pro با ظرفیت 20000 میلی آمپر را پیشنهاد می کنیم! شما می توانید برای دریافت بهترین قیمت و اطلاع از نحوه خرید پاور بانک با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید. همچنین اگر در انتخاب پاوربانک مورد نظر خود به جمع بندی نرسیده اید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر مطرح کنید تا کارشناسان ما در این زمینه شما را راهنمایی کنند.

پاوربانک ریمکس Remax RPP-73 Linon Pro با ظرفیت 20000 میلی آمپر


[ بازدید : 16 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ایده برتر پارسیان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]