پرینتر لیزری چهار کاره سامسونگ Samsung ProXpress SL-C3060FW

چهارشنبه 25 دی 1398
16:35
ایده برتر

پرینتر سامسونگ ProXpress SL-C3060FW

قابلیت: پرینتر، اسکن، کپی، فکس

چاپ: سیاه و سفید و رنگی
تکنولوژی چاپ: لیزری

سرعت چاپ سیاه و سفید: 31 برگ در دقیقه

رزولوشن چاپ: 600*9600 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی چاپگر چهار کاره لیزری سامسونگ SL-C3060FW

پرینتر سامسونگ SL-C3060FW یکی از پرینترهای لیزری تولید شرکت معتبر سامسونگ است که برای استفاده در سازمان ها، شرکت ها، ادارات و محیط هایی با حجم کاری متوسط مناسب می باشد. این پرینتر قابلیت های پرینت و کپی رنگی، اسکن و ارسال و دریافت فکس را به شما ارائه می دهد و هر آنچه را که در زمینه چاپ فایل های مورد نظرتان احتیاج دارید، برای شما فراهم می آورد.

از جمله ویژگی های پرینتر لیزری چهار کاره سامسونگ Samsung ProXpress SL-C3060FW می توان به کیفیت ساخت عالی، مجهز بودن به وای فای و قابلیت NFC و سرعت و کیفیت چاپ بسیار مطلوب اشاره کرد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

معرفی چاپگر چهار کاره لیزری سامسونگ SL-C3060FW

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره سامسونگ SL-C3060FW

  • خیال خود را بابت کیفیت چاپ راحت کنید!

اگر کیفیت چاپ برایتان در درجه نخست اهمیت قرار دارد، چاپگر چهار کاره لیزری سامسونگ SL-C3060FW انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود! این پرینتر لیزری دارای رزولوشن 9600*600 dpi است و در چاپ متون سیاه و سفید و تصاویر رنگی، عملکردی عالی از خود نشان می دهد! به این ترتیب با مشکلاتی مانند پایین بودن وضوح تصاویر یا ناخوانا بودن متون چاپ شده مواجه نخواهید شد و خیالتان بابت کیفیت چاپ مطلوب این پرینتر لیزری سامسونگ راحت خواهد بود!

  • توان کاری مناسب برای حجم کاری متوسط

به طور کلی پرینتر چهار کاره سامسونگ SL-C3060FW توان انجام 60 هزار چاپ در طول ماه را دارد و برای مصارف روزمره انتخاب مناسبی است. البته توجه داشته باشید که از جانب شرکت سامسونگ توصیه شده تا از این پرینتر برای 1000 تا 7000 برگ در ماه استفاده شود تا طول عمر آن افزایش یابد و کیفیت عملکرد آن به مرور زمان با افت مواجه نشود.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره سامسونگ SL-C3060FW

  • امکان چاپ و کپی با سرعتی مناسب

پرینتر چند کاره لیزری سامسونگ SL-C3060FW در کمتر از 2 ثانیه قادر به چاپ یک برگ به صورت سیاه و سفید و رنگی است و سرعت مناسبی را به شما ارائه می دهد. سرعت چاپ و کپی های متوالی این پرینتر برابر با 31 برگ در دقیقه می باشد و به خوبی برای این منظور می توان بر روی آن حساب باز کرد. همچنین پرینتر چهار کاره لیزری سامسونگ مدل Samsung ProXpress SL-C3060FW برای اولین چاپ سیاه و سفید به 9 ثانیه زمان پس از روشن کردن آن نیاز دارد که سرعت بسیار مطلوبی است.

  • امکانات متعدد برای تهیه کپی از اسناد

در صورت نیاز به تهیه کپی از اسناد خود نیز می توانید از چاپگر چند کاره سامسونگ SL-C3060FW استفاده کنید. این پرینتر دارای رزولوشن 600*600 dpi در هنگام کپی است و امکاناتی مانند کپی 2 یا 4 سند مختلف بر روی یک برگ، کپی کتاب، جزوه و کارت شناسایی، درج واترمارک در حین کپی و تنظیم میزان حاشیه ها به صورت اتوماتیک را در اختیار شما می گذارد.

  • اسکن با بالاترین کیفیت را تجربه کنید!

یکی دیگر از قابلیت های پرینتر همه کاره سامسونگ SL-C3060FW مجهز بودن به یک اسکنر دارای ADF (با ظرفیت 50 برگ) است که کیفیت بسیار مناسبی را در تهیه اسکن از اسناد برای شما به ارمغان می آورد. رزولوشن اپتیکال این اسکنر برابر با 1200*1200 dpi می باشد که باعث اسکن واضح و خوانای تمام جزئیات موجود در سند ورودی می شود.

اسکن با بالاترین کیفیت را تجربه کنید!

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Samsung ProXpress SL-C3060FW

  • امکان چاپ بر روی انواع کاغذ

سینی اصلی به کار رفته در پرینتر لیزری Samsung ProXpress SL-C3060FW گنجایش قرارگیری 250 برگ و سینی چند منظوره آن گنجایش 50 برگ را دارد و شما می توانید متناسب با نیاز خود از کاغذهای معمولی در سایز حداکثر A4، کاغذهای براق، از پیش چاپ شده، نازک، ضخیم، بازیافتی، پانچ شده، لیبل، مقوای نازک و پاکت نامه در آنها استفاده کنید. همچنین با تهیه سینی های اختیاری، قادر خواهید بود تا گنجایش کلی کاغذ دستگاه را به 1400 برگ ارتقا دهید.

امکان چاپ بر روی انواع کاغذ

  • پشتیبانی از تونر کارتریج های مرغوب، ضامن چاپ با کیفیت

پرینتر لیزری چند کاره سامسونگ SL-C3060FW با یک تونر کارتریج مشکی مدل CLT-K503S (با ظرفیت 2500 برگ) و سه تونر کارتریج رنگی مدل های CLT-C503S، CLT-Y503S و CLT-M503S (با ظرفیت 1200 برگ) سازگار است. این تونر کارتریج ها از جمله محصولات مرغوب سامسونگ هستند و بالاترین کیفیت در چاپ را به شما ارائه می دهند. به طوری که برای مدتی طولانی نیازی به صرف هزینه بابت سرویس یا تعویض تونر کارتریج نخواهید داشت.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Samsung ProXpress SL-C3060FW

پرینتر لیزری چهار کاره سامسونگ Samsung ProXpress SL-C3060FW

  • در هر جایی که هستید، فایل هایتان را چاپ کنید

پرینتر لیزری رنگی سامسونگ مدل Samsung ProXpress SL-C3060FW با سرویس های ارائه دهنده خدمات چاپ از راه دور سازگار است و این امکان را به شما می دهد تا بتوانید در هر جایی که هستید، فایل های مورد نظرتان را چاپ کنید! برای این منظور ابتدا باید پرینتر خود را در این سرویس ها ثبت کنید و پس از آن قادر خواهید بود تا فایل هایتان را بدون نیاز به حضور فیزیکی در کنار پرینتر و از طریق اینترنت، به دستگاه ارسال کرده و دستور چاپ آنها را صادر نمایید.

در هر جایی که هستید، فایل هایتان را چاپ کنید

  • پشتیبانی از اتصال وایرلس

با استفاده از چاپگر چهار کاره رنگی سامسونگ SL-C3060FW قادر خواهید بود تا فایل های موجود بر روی گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ و کامپیوتر خود را به صورت وایرلس چاپ کنید! این پرینتر به وای فای داخلی مجهز است و به آسانی هر چه تمام تر به انواع دستگاه های دیجیتال متصل می شود. همچنین در صورتی که امکان استفاده از وای فای را نداشتید، می توانید تا از طریق قابلیت NFC موبایل و تبلت خود را به پرینتر وایرلس سامسونگ SL-C3060FW اتصال دهید. با استفاده از این ویژگی تنها کافی است تا موبایل یا تبلتِ مجهز به قابلیت NFC خود را به بدنه پرینتر نزدیک کنید تا ارتباط برقرار شود.

پشتیبانی از اتصال وایرلس

  • سایر امکانات

بر روی بدنه پرینتر چند کاره لیزری رنگی سامسونگ SL-C3060FW پورت های USB تعبیه شده که از طریق آنها قادر خواهید بود تا پرینتر خود را از طریق کابل به کامپیوتر متصل نمایید. علاوه بر این، پرینتر تحت شبکه سامسونگ SL-C3060FW از شبکه های کابلی نیز پشتیبانی می کند و برای انجام کارها به صورت تیمی کارایی بالایی خواهد داشت.

از دیگر امکانات چاپگر سامسونگ SL-C3060FW باید به مجهز بودن آن به مودم فکس اشاره کنیم. بنابراین از این پرینتر چند کاره برای ارسال و دریافت فکس با سرعت و کیفیتی مناسب می توانید بهره ببرید.

در هر جایی که هستید، فایل هایتان را چاپ کنید

جمع بندی

اگر در اداره یا کسب و کار خود به پرینت، کپی، اسکن و فکس احتیاج دارید، می توانید بجای خرید چند دستگاه مختلف، پرینتر لیزری چهار کاره سامسونگ Samsung ProXpress SL-C3060FW را تهیه کرده و از تمامی این قابلیت ها به صورت یکجا بهره مند شوید!

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید پرینتر لیزری رنگی سامسونگ SL-C3060FW را دریافت کنید. چنانچه در رابطه با ویژگی های این پرینتر به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر درج کنید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.

پرینتر لیزری چهار کاره سامسونگ Samsung ProXpress SL-C3060FW


[ بازدید : 13 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ایده برتر پارسیان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]