دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-FX400

چهارشنبه 25 دی 1398
16:35
ایده برتر

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-FX400

عمر لامپ: 6000 ساعت

وضوح تصویر: 768*1024

شدت روشنایی: 4000 لومن

نسبت کنتراست تصویر: 600:1

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-FX400

این روزها در بسیاری از کلاس های آموزشی یا جلسات اداری از ویدئو پروژکتور برای ارائه مطالب به مخاطبان استفاده می شود. اگر ویدئو پروژکتور مورد استفاده شما از کیفیت لازم برخوردار نباشد، مطالب مورد نظر شما به خوبی به مخاطبان منتقل نمی شود و ممکن است زمینه ساز مشکلات زیادی باشد. به عنوان مثال در یک جلسه اداری اگر نتوانید مطالب مورد نظرتان را به خوبی ارائه دهید، احتمالاً با دردسر مواجه خواهید شد! به همین دلیل باید در انتخاب ویدئو پروژکتور دقت بالایی داشته باشید!

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-FX400

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-FX400 یکی از محصولات با کیفیت شرکت پاناسونیک می باشد که برای استفاده در کلاس های آموزشی و جلسات اداری عرضه شده است. این ویدئو پروژکتور از کیفیت مناسبی در نمایش تصاویر برخوردار بوده و در هنگام استفاده از آن با مشکلات ذکر شده روبرو نخواهید شد!

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-FX400

  • تصاویر را با کیفیتی مطلوب در ابعاد بزرگ نمایش دهید!

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-FX400 قادر به نمایش تصاویر در ابعاد 33 تا 300 اینچ است و هم در اتاق های دارای فضای محدود و هم در کلاس های نسبتاً بزرگ قابل استفاده می باشد. توجه داشته باشید که برای نمایش تصاویر در این ابعاد فاصله ویدئو پروژکتور از پرده نمایش باید بین 0.84 تا 7.62 متر باشد.

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-FX400

در رابطه با کیفیت تصاویر به نمایش درآمده با ویدئو دیتا پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-FX400 باید به این نکته اشاره کنیم که رزولوشن این دستگاه برابر با 1024 * 768 پیکسل و نسبت کنتراست آن 600:1 می باشد. این مشخصات باعث نمایش تصاویر با کیفیت و وضوحی مناسب می شوند و انتظارات اولیه شما را برآورده می کنند. البته پیشنهاد می کنیم که اگر به دنبال کیفیت بهتری در نمایش اسلایدهای پاورپوینت و فایل های متنی هستید، بهتر است دیگر ویدئو پروژکتورهای موجود بر روی سایت ایده برتر که دارای نسبت کنتراست بالاتری هستند را بررسی نمایید.

تصاویر را با کیفیتی مطلوب در ابعاد بزرگ نمایش دهید!

  • تصاویری شفاف و درخشان در هر شرایطی

یکی از مهم ترین مشخصات ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-FX400 شدت روشنایی عالی و 4000 لومنی آن است که باعث می شود تا حتی در محیط های روشن و پُر نور نیز بتوانید از تصاویری شفاف و درخشان بهره مند شوید. با توجه به این میزان روشنایی دیگر نیازی به کشیدن پرده ها یا خاموش کردن چراغ ها در هنگام نمایش تصاویر ندارید و می توانید به راحتی از دیتا ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-FX400 در مکان های مختلف بهره ببرید.

تصاویری شفاف و درخشان در هر شرایطی

  • نگران فضای محدود اتاق جلسه یا کلاس خود نباشید!

دیتا پروژکتور Panasonic PT-FX400 دارای امکانات مناسبی به منظور نصب و راه اندازی آسان است و حتی در مکان های دارای فضای محدود نیز قابل استفاده می باشد. از جمله این امکانات می توان به قابلیت زوم دستی تا دو برابر، تصحیح زاویه تصویر تا 30 درجه عمودی و جابجایی لنز اشاره کرد. با توجه به این ویژگی ها می توانید ویدئو پروژکتور خود را متناسب با محدودیت فضای محل نصب، در زاویه دلخواه نسبت به پرده نمایش بر روی سقف نصب کنید و یا از آن به صورت ایستاده بر روی میز استفاده کنید.

نگران فضای محدود اتاق جلسه یا کلاس خود نباشید!

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-FX400

  • اتصال آسان به دستگاه های دیگر

بر روی بدنه ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-FX400 و در قسمت پشتی آن، پورت های ارتباطی شامل پورت های HDMI، RGB، DVI-I، S-Video و سریال تعبیه شده است. از طریق این پورت ها و کابل می توانید ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-FX400 را به انواع کامپیوترهای رومیزی، لپ تاپ، مانیتور، تلویزیون، دستگاه پخش ویدئو و... متصل نمایید. لازم به ذکر است که این ویدئو پروژکتور تحت شبکه از شبکه های کابلی نیز پشتیبانی می کند و امکان دسترسی به آن از طریق چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان وجود دارد.

اتصال آسان به دستگاه های دیگر

  • لامپ با دوام، هزینه بسیار پایینِ نگهداری

به طور کلی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-FX400 هزینه نگهداری بسیار پایینی دارد و زیاد شما را برای تعویض لامپ یا سرویس دستگاه به زحمت نخواهد انداخت! لامپ به کار رفته در این ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic از نوع 250 واتی است و از طول عمری برابر با 6000 ساعت برخوردار می باشد. این میزان طول عمر برای یک لامپ ویدئو پروژکتور اداری و آموزشی کاملاً مناسب است و تا مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

لامپ با دوام، هزینه بسیار پایینِ نگهداری

جمع بندی

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-FX400 برای کاربرانی عرضه شده که قصد دارند تا با خرید یک ویدئو پروژکتور مرغوب و با دوام، خیال خود را برای ماه ها و حتی سال ها بابت نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ راحت کنند! توجه داشته باشید که این ویدئو پروژکتور برای مصارف معمولی در ادارات، شرکت ها و کلاس های درسی عرضه شده و نباید از آن توقع نمایش تصاویر با بالاترین کیفیت را داشت.


دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-FX400

چنانچه قصد خرید ویدئو پروژکتور را دارید، می توانید برای دریافت قیمت انواع دیتا پروژکتور و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-FX400 با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه فرمایید. همچنین اگر قبلاً از این ویدئو پروژکتور استفاده کرده اید، با ثبت نظرات خود درباره آن در بخش کامنت های سایت ایده برتر به کاربران دیگر در انتخاب ویدئو پروژکتور مورد نظرشان کمک کنید.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-FX400


[ بازدید : 13 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ایده برتر پارسیان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]