ماشین حساب دلی Deli 39263

چهارشنبه 25 دی 1398
16:35
ایده برتر

ماشین حساب دلی 39263

تعداد ارقام: 12 رقم

منبع تغذیه: باتری و نور محیط

حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده دلی 39263

ماشین حساب دلی Deli 39263 یکی از انواع ماشین حساب رومیزی موجود در بازار است که برای انجام محاسبات روزمره در مغازه، فروشگاه، اداره، شرکت یا منازل گزینه مناسبی به شمار می آید. این ماشین حساب با کیفیت ساخت مطلوب و دوام و طول عمر بالا برای سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود و به خوبی از عهده انجام محاسبات معمولی برمی آید.

  • کیفیت ساخت عالی، ضامن طول عمر بالای ماشین حساب

در ساخت بدنه و دکمه های ماشین حساب ساده دلی 39263 از پلاستیک مرغوب استفاده شده و به همین دلیل این ماشین حساب در برابر آسیب هایی مانند ضربه، خراشیدگی و فشار مقاوم است. همچنین دکمه های ماشین حساب ضد ضربه دلی 39263 دارای عملکرد نرم و روانی هستند و به مرور زمان از کیفیت ساخت آنها کاسته نمی شود.

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده دلی 39263

  • بالاترین دقت و سرعت در وارد کردن ارقام

ماشین حساب رومیزی دلی 39263 در ابعاد 140*190*31 میلی متر و وزن 200 گرم روانه بازار شده و فضای زیادی از میز محل کار شما را اشغال نمی کند. نکته قابل ذکر در رابطه با این ماشین حساب دکمه های آن است که از ابعاد نسبتاً بزرگی در مقایسه با ابعاد کلی دستگاه برخوردار بوده و فاصلۀ مناسبی از یکدیگر دارند. از این جهت وارد کردن ارقام و کار با آنها با دقت و سرعت بالایی انجام می گیرد.

بالاترین دقت و سرعت در وارد کردن ارقام

  • ایده آل برای انجام محاسبات روزمره

از جمله قابلیت هایی که ماشین حساب ساده رومیزی دلی 39263 در اختیار شما می گذارد، می توان به انجام محاسبات معمولی از طریق چهار عمل اصلی، جذرگیری از اعداد و محاسبه درصد اشاره کرد. همچنین این ماشین حساب دارای دکمه های M+، M- و MRC می باشد و امکان ذخیره ارقام در حافظه دستگاه را به شما می دهد. این دکمه ها نقش زیادی در سریع تر انجام شدن محاسبات ایفا می کنند.

صفحه نمایش ماشین حساب دلی مدل Deli 39263 نیز قابلیت نمایش 12 رقم را دارد و برای انجام محاسبات روزمره و معمولی کاملاً مناسب می باشد.

ایده آل برای انجام محاسبات روزمره

ماشین حساب دلی Deli 39263

  • بازبینی و تصحیح محاسبات قبلی

ماشین حساب 12 رقمی دلی 39263 امکانات دیگری را نیز در اختیار شما قرار می دهد که از جمله آن می توان به تغییر فرمت جداسازی ارقام اشاره کرد. برای این منظور باید از دکمه DISP استفاده کنید.

اما یکی از ویژگی های کاربردی ماشین حساب Deli 39263 امکان بازبینی محاسبات قبلی تا 150 مرحله و تصحیح آنها در صورت نیاز با استفاده از دکمه CORRECT است. همچنین این ماشین حساب دارای دکمه GT نیز هست که با فشردن آن حاصل جمع نتایج محاسبات انجام شده بر روی نمایشگر نشان داده خواهد شد.

در قسمت پایینی صفحه نمایش ماشین حساب ساده دلی 39263 دو سوئیچ هم تعبیه شده اند که از طریق آنها قادر خواهید بود تا نحوه گرد کردن اعداد و تعداد ارقام اعداد اعشاری را متناسب با نیازهای محاسباتی خود تعیین نمایید.

ماشین حساب دلی Deli 39263

  • مجهز بودن به پنل نوری

از آنجا که ماشین حساب فروشگاهی دلی 39263 به پنل نوری مجهز است، در مکان های روشن و در طول روز از نور محیط تغذیه می کند. در این حالت ماشین حساب مستقل از باتری عمل می کند و به همین دلیل دوام شارژ باتری آن بسیار زیاد خواهد بود. به طوری که شاید حتی برای چندین ماه نیازی به تعویض باتری آن پیدا نکنید.

مجهز بودن به پنل نوری

جمع بندی

ماشین حساب دلی Deli 39263 را می توان یک ماشین حساب رومیزی کامل و مناسب برای استفاده در انواع مغازه ها، فروشگاه ها، ادارات و منازل دانست که تمام انتظارات شما از یک ماشین حساب با کیفیت را برآورده می کند.

برای دریافت قیمت و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید ماشین حساب رومیزی به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده ارائه بهترین قیمت ماشین حساب رومیزی و فروشگاهی موجود در بازار به شما هستند.

ماشین حساب دلی Deli 39263


[ بازدید : 17 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ایده برتر پارسیان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]