هارد دیسک اکسترنال سیلیکون پاور Silicon Power Armor A65 با ظرفیت 1 ترابایت

چهارشنبه 25 دی 1398
16:35
ایده برتر

هارد اکسترنال سیلیکون پاور Armor A65

نوع اتصال : با سیم
نوع رابط : USB 3.0 (سازگار با USB 2.0)

نوع هارد دیسک: قابل حمل

ظرفیت حافظه هارد دیسک : 1 ترابایت

طراحی و ساخت هارد دیسک اکسترنال سیلیکون پاور Armor A65 1TB

اگر نیاز به جابجایی اطلاعات میان دو کامپیوتر داشته باشید، هارد دیسک اکسترنال کارایی بالایی برای شما پیدا خواهد کرد. با استفاده از هارد دیسک اکسترنال قادر هستید تا حجم بالایی از اطلاعات را با خود به همراه داشته باشید و از آنها متناسب با نیاز خود در موقعیت های مختلف استفاده کنید. هارد دیسک اکسترنال سیلیکون پاور Silicon Power Armor A65 با ظرفیت 1 ترابایت یکی از همین محصولات است که می توان آن را یکی از مقاوم ترین و با دوام ترین هارد دیسک های خارجی موجود در بازار دانست.

طراحی و ساخت هارد دیسک اکسترنال سیلیکون پاور Armor A65 1TB

  • بدنه ای مستحکم، یک سد نفوذ ناپذیر!

بیشتر صاحبان هاردهای اکسترنال دغدغه امنیت اطلاعات ذخیره شده بر روی هارد در اثر آسیب های احتمالی را دارند. از آنجا که اغلب از هاردهای خارجی به صورت قابل حمل استفاده می شود، خطراتی مانند رها شدن از دست و افتادن به زمین یا ضربه آنها را تهدید می کند. هارد اکسترنال سیلیکون پاور Armor A65 با ظرفیت یک ترابایت به گونه ای طراحی شده که به طور کامل در برابر انواع آسیب های احتمالی مقاوم است و خیال شما را بابت امنیت اطلاعاتتان راحت می کند!

بدنه ای مستحکم، یک سد نفوذ ناپذیر!

هارد دیسک اکسترنال یک ترابایت سیلیکون پاور Armor A65 دارای استاندارد IP67 است و در مقابل نفوذ آب و مایعات مقاوم می باشد. به طوری که این هارد خارجی به مدت 30 دقیقه در عمق یک متری دوام می آورد. همچنین هارد اکسترنال ضد آب سیلیکون پاور Armor A65 تست های مربوط به ارتش آمریکا در زمینه سقوط از ارتفاع را پشت سر گذاشته و در صورت سقوط از ارتفاع 122 سانتی متری و برخورد با زمین با 26 نقطه مختلفِ بدنه آسیب نخواهد دید.

به طور کلی هارد اکسترنال ارمور A65 در برابر شوک های الکتریکی، لغزش در هنگام انتقال اطلاعات، دمای بیش از حد، گرد و غبار و شن و ماسه نیز مقاوم است و بالاترین میزان حفاظت از اطلاعات را برای شما به ارمغان می آورد. بی جهت نیست که این محصول Armor یا «زره» نام گذاری شده است!

بدنه ای مستحکم، یک سد نفوذ ناپذیر!

  • طراحی ظاهری زیبا، مجهز به بند نگه دارنده کابل

از استحکام و کیفیت ساخت عالی هارد دیسک اکسترنال ضد آب و ضد ضربه سیلیکون پاور Armor A65 که بگذریم، باید به طراحی ظاهری زیبای آن هم اشاره کنیم! این هارد دارای بدنه ای مشکی با لبه های زرد است و از ضخامت نسبتاً زیادی بهره می برد. نکته قابل توجه در رابطه با طراحی هارد اکسترنال 1 ترابایت سیلیکون پاور Armor A65 وجود یک بند نگه دارنده بر روی بدنه آن است که از آن برای قرار دادن کابل رابط می توانید استفاده کنید. همچنین این بند به گونه ای طراحی شده که در صورت قرار نداشتن کابل در آن، مشکلی در حین استفاده از هارد برای شما ایجاد نمی کند.

طراحی ظاهری زیبا، مجهز به بند نگه دارنده کابل

مشخصات فنی هارد اکسترنال سیلیکون پاورSilicon Power Armor A65

  • ظرفیت یک ترابایتی، مناسب برای ذخیره انواع فایل

یکی از مهم ترین معیارها در انتخاب هارد اکسترنال، ظرفیت آن است. اگر قصد تهیه هارد دیسک برای مصارف روزمره و عادی را دارید، هارد اکسترنال قابل حمل سیلیکون پاور Armor A65 با ظرفیت یک ترابایتی خود انتخاب ایده آلی برای شما خواهد بود. شما می توانید انواع فایل، شامل فایل های عکس، فیلم، PDF و... را بر روی این هارد ذخیره کرده و با خود به همراه داشته باشید.

ظرفیت یک ترابایتی، مناسب برای ذخیره انواع فایل

  • بالاترین سرعت در انتقال اطلاعات

از آنجا که هارد دیسک اکسترنال سیلیکون پاور مدل Silicon Power Armor A65 1TB دارای یک پورت USB 3.0 است، از سرعت بالایی هم در هنگام نوشتن و هم در هنگام خواندن اطلاعات بهره می برد. توجه داشته باشید که این هارد خارجی از رابط USB 2.0 نیز پشتیبانی می کند و با سیستم عامل های ویندوز، لینوکس و مک سازگار است. از این جهت مشکلی در استفاده از آن در مکان های مختلف و در ارتباط با سیستم های متفاوت نخواهید داشت.

سرعت انتقال اطلاعات هارد یک ترابایت اکسترنال سیلیکون پاور Armor A65 با رابط USB 3.0 حداکثر برابر با 5 گیگابیت بر ثانیه خواهد بود. البته توجه داشته باشید که این میزان سرعت، حداکثر سرعت انتقال داده با پورت USB 3.0 به صورت کلی است و در اکثر هارد دیسک ها سرعت انتقال داده کمتر از این میزان می باشد. در مورد هارد دیسک اکسترنال سیلیکون پاور Armor A65 باید گفت که سرعت انتقال اطلاعات آن در حالت خواندن حدود 120 مگابایت بر ثانیه و در حالت نوشتن حدود 100 مگابایت بر ثانیه است که سرعت بسیار مطلوبی برآورد می شود.

بالاترین سرعت در انتقال اطلاعات

هارد دیسک اکسترنال سیلیکون پاور Silicon Power Armor A65 با ظرفیت 1 ترابایت

پورت USB هارد اکسترنال سیلیکون پاور Silicon Power Armor A65 1TB نیز با یک درپوش محافظت می شود و به این ترتیب گرد و غبار و نفوذ مایعات به آن آسیب نمی زند. در کنار این پورت یک نشانگر LED نیز تعبیه شده که شما را از وضعیت انتقال اطلاعات آگاه می کند.

هارد دیسک اکسترنال سیلیکون پاور Silicon Power Armor A65 با ظرفیت 1 ترابایت

جمع بندی

با استفاده از هارد دیسک اکسترنال سیلیکون پاور Silicon Power Armor A65 با ظرفیت 1 ترابایت بالاترین امنیت و سرعت در انتقال اطلاعات را تجربه کنید! این هارد دیسک یک ترابایتی با ویژگی هایی مانند بدنه مقاوم در برابر انواع آسیب ها، ضد آب بودن، بهره بردن از پورت USB 3.0 و سرعت مناسب در انتقال اطلاعات تمام انتظارات شما از یک هارد دیسک خارجی مرغوب را برآورده می کند.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید هارد دیسک اکسترنال یک ترابایت سیلیکون پاور Armor A65 را دریافت نمایید. همچنین اگر پیش از این سابقه استفاده از این هارد اکسترنال را دارید، با ثبت نظرات خود در بخش کامنت های سایت ایده برتر، به کاربران دیگر در انتخاب هارد اکسترنال مورد نظرشان کمک کنید.

هارد دیسک اکسترنال سیلیکون پاور Silicon Power Armor A65 با ظرفیت 1 ترابایت


[ بازدید : 11 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ایده برتر پارسیان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]