اسپیکر بلوتوث قابل حمل شیائومی Xiaomi FXR4042CN

پنجشنبه 26 دی 1398
13:37
ایده برتر

اسپیکر بلوتوث وایرلس شیائومی FXR4042CN

رنگ: قرمز، مشکی، سفید

رابط اتصال: بلوتوث

طول عمر باتری : 7 ساعت

نوع اتصال: بی سیم

طراحی اسپیکر بلوتوث شیائومی FXR4042CN

برای کسانی که به پخش موسیقی در حین انجام فعالیت های روزمره علاقه دارند، اسپیکر قابل حمل یک وسیله پرکاربرد و ضروری به حساب می آید. استفاده از یک اسپaیکر مرغوب و با کیفیت شرکت شیائومی می تواند لذت گوش دادن به موسیقی ها محبوبتان را برای شما دو چندان کند! از جمله اسپیکرهای خوش ساخت و با کیفیت موجود در بازار، باید به اسپیکر بلوتوث قابل حمل شیائومی Xiaomi FXR4042CN اشاره کنیم که از نوع بلوتوثی است و به خوبی انتظارات شما را در پخش موسیقی برآورده می کند.

طراحی اسپیکر بلوتوث شیائومی FXR4042CN

  • طراحی استوانه ای با کیفیت عالی در ساخت

اسپیکر بلوتوثی شیائومی FXR4042CN به شکل استوانه ای طراحی شده و دارای 195 گرم وزن است. به این ترتیب اگر قصد حمل این اسپیکر به مکان های مختلف را دارید، به آسانی قادر به انجام این کار خواهید بود.

بدنه اسپیکر استوانه ای شیائومی FXR4042CN از تلفیقی از پلاستیک و فلز ساخته شده و در رنگ های مشکی و سفید روانه بازار شده است. کیفیت ساخت بدنه این اسپیکر بسیار عالی می باشد و به راحتی در برابر آسیب هایی مانند خراشیدگی، ضربه یا سقوط از ارتفاع کم صدمه نمی بیند.

طراحی استوانه ای با کیفیت عالی در ساخت

قابلیت و کارایی های اسپیکر شیائومی FXR4042CN

  • کم و زیاد کردن صدا با چرخش 360 درجه ای

بلندگوهای اسپیکر ضد ضربه شیائومی FXR4042CN در قسمت بالایی بدنه آن قرار دارند و صدا از این قسمت پخش می شود. یکی از ویژگی های جالب این اسپیکر این است که شما می توانید با چرخاندن 360 درجه ای بخش فلزی بالای بدنه، صدای موسیقی در حال پخش را کم یا زیاد کنید!

کم و زیاد کردن صدا با چرخش 360 درجه ای

  • قدرت و وضوح صدا متناسب با ابعاد اسپیکر

قدرت و وضوح صدای ارائه شده توسط اسپیکر قابل حمل شیائومی FXR4042CN با توجه به ابعاد کوچکی که دارد، کاملاً مناسب است و شما می توانید در اتاق های کوچک از صدایی رسا و شفاف بهره مند شوید. توان خروجی این اسپیکر قابل حمل برابر با 5 وات است که برای مصارف شخصی قابل قبول به نظر می رسد. توجه داشته باشید که اگر قصد پخش موسیقی در جمع های شلوغ را دارید، بهتر است تا اسپیکرهای قوی تر موجود در سایت ایده برتر را تهیه نمایید.

قدرت و وضوح صدا متناسب با ابعاد اسپیکر

  • برخورداری از جدیدترین نسخه بلوتوثی در اتصال

از آنجا که اسپیکر پرتابل شیائومی FXR4042CN به بلوتوث نسخه 4.1 مجهز است، اتصال آن به اکثر گوشی های موبایل، تبلت، لپ تاپ و... به صورت بی سیم انجام می شود. این اسپیکر در مقابل نویزهای محیطی مقاومت مطلوبی دارد و در هنگام اتصال بلوتوثی با مشکلاتی مانند قطع و وصل شدن صدا یا نویزدار بودن آن مواجه نخواهید شد. لازم به ذکر است که حداکثر بُرد اسپیکر بلوتوث دار شیائومی FXR4042CN برابر با 10 متر است و فاصله اسپیکر با دستگاه متصل به آن نباید از این مقدار بیشتر شود.

برخورداری از جدیدترین نسخه بلوتوثی در اتصال

برای کسانی که به دنبال مشخصات فنی دقیق تر اسپیکر پرتابل بلوتوثی شیائومی FXR4042CN هستند باید بگوییم که امپدانس آن 4 اهم، نسبت سیگنال به نویز این دستگاه 85 دسی بل و فرکانس پاسخگویی آن 20 هرتز تا 20 کیلو هرتز می باشد. از این جهت اسپیکر قابل حمل بی سیم شیائومی FXR4042CN قادر به پخش انواع صداهای زیر و بم (قابل شنیدن در محدوده شنوایی انسان) است.

قابلیت و کارایی های اسپیکر شیائومی FXR4042CN

اسپیکر بلوتوث قابل حمل شیائومی Xiaomi FXR4042CN

  • باتری قدرتمند با ظرفیت بالا

مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با اسپیکر بلوتوثی پرتابل شیائومی Xiaomi FXR4042CN باتری قوی به کار رفته در آن است که دارای ظرفیت 1200 میلی آمپر ساعت می باشد. این باتری انرژی مورد نیاز اسپیکر برای پخش 7 ساعت موسیقی را فراهم می آورد و عملاً شما را از شارژ چند باره آن در طول روز بی نیاز می کند. پس با خیالی راحت بابت شارژ داشتن باتری اسپیکر بلوتوث بی سیم شیائومی FXR4042CN، می توانید از آن به صورت قابل حمل استفاده نمایید.

باتری قدرتمند با ظرفیت بالا

جمع بندی

در پایان می توان گفت که اسپیکر بلوتوث قابل حمل شیائومی Xiaomi FXR4042CN نیز همانند دیگر محصولات برند شیائومی دارای کیفیت ساخت و دوام عالی است و در صورت استفاده صحیح برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

شرکت ایده برتر پارسیان آماده ارائه اسپیکر قابل حمل بی سیم شیائومی FXR4042CN با بهترین قیمت بازار به شما می باشد. برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید اسپیکر قابل حمل به سایت شرکت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل شیائومی Xiaomi FXR4042CN


[ بازدید : 7 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ایده برتر پارسیان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]