پاوربانک هوکو Hoco B12C با ظرفیت 13000 میلی آمپر

پنجشنبه 26 دی 1398
13:37
ایده برتر

پاوربانک هوکو B12C

وزن: 210 گرم

ظرفیت باتری: 13000 میلی آمپر ساعت

سازگار با: موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر و دستگاه هایی از این قبیل

تعداد پورت: دو عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه هوکو Hoco B12C

پاوربانک هوکو Hoco B12C با ظرفیت 13000 میلی آمپر یکی از پاوربانک های خاص و متفاوت موجود در بازار است که با طراحی ظاهری جذاب خود توانسته به محبوبیت بالایی به خصوص در میان جوانان دست یابد! پس اگر به طور کلی به محصولات متمایز علاقه مندید و قصد خرید پاوربانک دارید، این دستگاه تمام انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند!

مشخصات و امکانات شارژر همراه هوکو Hoco B12C

اولین نکته ای که در همان نگاه اول توجه شما را در مواجهه با شارژر همراه هوکو B12C به خود جلب می کند، طرح ارتشی موجود بر روی بدنه آن است! این نوع طراحی جلوه ای زیبا و جذاب به این پاوربانک بخشیده و باعث می شود تا در حین استفاده از آن حس خوبی به شما منتقل شود!

مشخصات و امکانات شارژر همراه هوکو Hoco B12C

  • کیفیت ساخت عالی و مقاوم در برابر آسیب ها

پاور بانک هوکو مدل Hoco B12C در ابعاد 130 * 74 * 15 میلی متر و وزن 210 گرم روانه بازار شده و در حمل و جابجایی آن مشکلی نخواهید داشت! به طوری که به آسانی می توانید آن را در جیب، کیف دستی، کوله پشتی یا ساک ورزشی تان بگذارید و از آن در مکان ها و موقعیت های مختلف استفاده کنید. همچنین به دلیل کیفیت ساخت عالی بدنه پاوربانک جیبی هوکو B12C، خیالتان بابت دوام بالای آن در برابر آسیب های احتمالی مانند ضربه، سقوط از ارتفاع کم، فشار و خراشیدگی راحت خواهد بود.

کیفیت ساخت عالی و مقاوم در برابر آسیب ها

  • ظرفیت و کیفیت مناسب در شارژدهی

علاوه بر ویژگی های ظاهری، پاور بانک ضد ضربه هوکو B12C از قابلیت ها و کیفیت مناسبی در شارژدهی نیز برخوردار است و شارژ گوشی های موبایل و دیگر دستگاه های دیجیتال همراهتان را به خوبی تأمین می نماید. این پاوربانک دارای ظرفیت 13000 میلی آمپر ساعت می باشد و قادر به سه تا چهار بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند (متناسب با ظرفیت باتری گوشی) خواهد بود. توجه داشته باشید که پاور بانک 13000 میلی آمپری هوکو B12C برای شارژ کردن انواع گوشی های موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر و دستگاه هایی از این دست کارایی بالایی دارد.

پاوربانک هوکو Hoco B12C با ظرفیت 13000 میلی آمپر

  • سرعت بالا در شارژدهی با شدت جریان 2.1 آمپری

سرعت بالا در شارژدهی با شدت جریان 2.1 آمپری

یکی از ویژگی های کاربردی پاور بانک 13000 هوکو B12C مجهز بودن آن به دو پورت USB است که باعث می شود تا بتوانید به صورت هم زمان دو دستگاه مختلف را با آن شارژ کنید. این ویژگی باعث سریع تر پیش رفتن کارهای شما می شود و دیگر نیازی به شارژ نوبتی دستگاه های خود نخواهید داشت! شدت جریان خروجی پورت های پاور بانک دو پورت هوکو B12C حداکثر برابر با 2.1 آمپر است و سرعتی مناسب در شارژدهی، به خصوص در هنگام شارژ کردن گوشی را برای شما به ارمغان می آورد.

  • نشانگرهای LED برای اطلاع از میزان شارژ

نشانگرهای LED برای اطلاع از میزان شارژ

در پاوربانک هوکو B12C از باتری لیتیوم پلیمری و دارای درجه کیفی A+ استفاده شده است. بنابراین می توانید از طول عمر و دوام بالای آن اطمینان کامل داشته باشید. برای شارژ باتری این پاوربانک باید از پورت micro USB تعبیه شده بر روی بدنه دستگاه استفاده کنید. این پورت دارای شدت جریان ورودی 2.0 آمپر است و سرعت خوبی در شارژ کردن باتری پاوربانک به شما ارائه می دهد. لازم به ذکر است که از طریق نشانگرهای LED موجود بر روی بدنه پاوربانک هوکو B12C، از میزان شارژ باقی مانده باتری آن آگاه خواهید شد.

جمع بندی

پاوربانک هوکو Hoco B12C با ظرفیت 13000 میلی آمپر دارای طراحی ظاهری متفاوتی است که علاوه بر ظرفیت بالا در شارژدهی از سرعت مناسبی نیز برخوردار است. شرکت ایده برتر پارسیان پاور بانک طرح دار هوکو B12C را با بهترین قیمت بازار به شما ارائه می دهد.

پاوربانک هوکو Hoco B12C با ظرفیت 13000 میلی آمپر

چنانچه قصد خرید این محصول را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید و از قیمت و نحوه خرید پاور بانک هوکو 13000 مطلع شوید. همچنین در صورت استفاده از این پاور بانک هوکو می توانید از طریق مراجعه به سایت شرکت ایده برتر و ثبت نظرات خود درباره آن، به کاربران دیگر در انتخاب شارژر همراه مورد نظرشان کمک کنید.

پاوربانک هوکو Hoco B12C با ظرفیت 13000 میلی آمپر


[ بازدید : 15 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ایده برتر پارسیان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]