پرینتر لیزری سه کاره سامسونگ Samsung MultiXpress SL-K7600GX

پنجشنبه 26 دی 1398
13:37
ایده برتر

پرینتر لیزری سامسونگ SL-K7600GX

چاپ: سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: لیزری

سرعت چاپ: 60 برگ بر دقیقه

رزولوشن چاپ: 1200*1200 dpi

حداکثر سایز کاغذ: A3

معرفی چاپگر سه کاره لیزری سامسونگ SL-K7600GX

اگر قصد خرید یک پرینتر لیزری با دوام و با کیفیت برای استفاده در مصارف سنگین را دارید، پرینتر سامسونگ Samsung MultiXpress SL-K7600GX انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این پرینتر در دسته پرینترهای سه کاره لیزری جای دارد و قابلیت های پرینت و کپی سیاه و سفید در سایز حداکثر A3 و اسکن رنگی را به صورت یکجا در اختیار شما می گذارد. پس با صرف هزینه برای خرید یک دستگاه، قادر به بهره مند شدن از امکانات سه دستگاه مختلف خواهید بود!

معرفی چاپگر سه کاره لیزری سامسونگ SL-K7600GX

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره سامسونگ SL-K7600GX

  • توان کاری بالا، مناسب برای حجم کاری سنگین

پرینتر لیزری سه کاره سامسونگ Samsung MultiXpress SL-K7600GX قادر به انجام 300 هزار پرینت در طول ماه می باشد و از این جهت برای استفاده در واحدهای تکثیر ادارات، شرکت ها و سازمان های بزرگ و همچنین کسب و کارهایی با حجم کاری زیاد کاملاً مناسب می باشد. البته به این نکته توجه داشته باشید که از جانب شرکت سامسونگ توصیه شده تا به منظور افزایش طول عمر دستگاه، از آن برای 30 هزار تا 60 هزار پرینت در ماه استفاده شود.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره سامسونگ SL-K7600GX

  • سرعتی عالی در چاپ و کپی سیاه و سفید

یکی از مشخصه های مهم پرینتر سه کاره سامسونگ SL-K7600GX سرعت عالی آن در هنگام چاپ و کپی های متوالی است. این دستگاه قادر به انجام 60 پرینت یا کپی در دقیقه است و در هر ثانیه یک برگ چاپ شده را به شما ارائه می دهد! از این جهت می توان چاپگر سه کاره لیرزی سامسونگ SL-K7600GX را یکی از سریع ترین پرینترهای لیزری موجود در بازار دانست که به خوبی از عهده چاپ ها و کپی های متوالی به صورت یک رو و دو رو برمی آید.

سرعتی عالی در چاپ و کپی سیاه و سفید

  • کیفیت در کنار سرعت!

علاوه بر سرعت بالا، پرینتر چند کاره سامسونگ SL-K7600GX از کیفیتی عالی در چاپ نیز برخوردار است و حتی جزئیات موجود در فایل ها را نیز با وضوحی عالی به روی کاغذ منتقل می کند! رزولوشن این پرینتر برابر با 1200 * 1200 dpi است و وضوح، شفافیت و کیفیتی بسیار مطلوب را در چاپ تصاویر و به خصوص متون سیاه و سفید برای شما به ارمغان می آورد.

کیفیت در کنار سرعت!

  • مجهز بودن به یک اسکنر قدرتمند

در صورت نیاز به تهیه اسکن از اسناد نیز می توانید بر روی پرینتر چند کاره لیزری سامسونگ SL-K7600GX حساب باز کنید! این دستگاه دارای یک اسکنر تخت و مجهز به ADF (منبع تغذیه خودکار) با ظرفیت 250 برگ است و قابلیت تهیه اسکن سیاه و سفید و رنگی با رزولوشن 600 dpi را دارد. از جمله ویژگی های این اسکنر باید به امکان ذخیره فایل های اسکن شده در فرمت های PDF، JPG، TIFF، XPS و PDF قابل جستجو و ارسال اتوماتیک آنها به اکانت ایمیل، سرور FTP و سرویس ابری سامسونگ اشاره کرد.

مجهز بودن به یک اسکنر قدرتمند

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Samsung MultiXpress SL-K7600GX

در حالت استاندارد پرینتر لیزری Samsung MultiXpress SL-K7600GX دارای دو سینی 520 برگی و یک سینی چند منظوره 100 برگی است. شما می توانید متناسب با نیاز خود از کاغذهای معمولی در سایز A4، A3 و کوچکتر، کاغذهای ضخیم، نازک، پانچ شده، از پیش چاپ شده، بازیافتی، مقوای نازک و ضخیم، کاغذهای سربرگ دار، رنگی، آرشیوی، کاغذهای نازک و ضخیم براق، لیبل، پاکت نامه و مدیاهای شفاف به عنوان کاغذ ورودی در این پرینتر لیزری سامسونگ استفاده کنید. همچنین با استفاده از سینی های اختیاری می توانید گنجایش کلی کاغذ دستگاه خود را به 6140 برگ ارتقا دهید و خیال خود را برای قرار دادن مداوم کاغذ در حین پرینت های متوالی راحت کنید!

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Samsung MultiXpress SL-K7600GX

  • سازگاری با تونر کارتریج با کیفیت

در چاپگر لیزری چند کاره سامسونگ SL-K7600GX یک تونر کارتریج مشکی از مدل MLT-K706S به کار رفته است. این تونر کارتریج دارای ظرفیت چاپ 45000 برگ می باشد و بالاترین کیفیت در چاپ را برای شما به ارمغان می آورد. به طوری که در طول مدت استفاده از آن با خشک شدن یا افت کیفیت عملکرد آنها مواجه نخواهید شد.

سازگاری با تونر کارتریج با کیفیت

پرینتر لیزری سه کاره سامسونگ Samsung MultiXpress SL-K7600GX

  • سخت افزار قدرتمند، عملکردی روان و سریع

در پرینتر لیزری سیاه و سفید سامسونگ SL-K7600GX از سخت افزاری قدرتمند، شامل پردازنده مرکزی 1500 مگاهرتزی، حافظه رم 6 گیگابایتی و هارد دیسک 320 گیگابایتی استفاده شده است. این مجموعه سخت افزاری در کنار هم عملکردی سریع، روان و نرم را به شما ارائه می دهند؛ به طوری که در هنگام کار با پرینتر با مشکلاتی مانند هنگ کردن یا کند شدن سیستم مواجه نخواهید شد. پرینتر چند کاره لیزری سامسونگ SL-K7600GX به یک صفحه نمایش بزرگ 10 اینچیِ رنگی و تمام لمسی مجهز است که کار با این دستگاه را حتی برای افراد تازه کار نیز راحت می کند.

سخت افزار قدرتمند، عملکردی روان و سریع

  • قابلیت اتصال آسان به دستگاه های دیگر

اتصال چاپگر لیزری سامسونگ SL-K7600GX به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر یا لپ تاپ از طریق کابل و پورت USB 2.0 انجام می شود. همچنین این پرینتر چند کاره از انواع حافظه های USB مانند فلش مموری پشتیبانی می کند و قادر به چاپ فایل های موجود بر روی آنها می باشد. در این حالت نیازی به اتصال پرینتر به کامپیوتر نیست و عمل چاپ به طور مستقیم از روی فلش انجام می شود.

 قابلیت اتصال آسان به دستگاه های دیگر

از پرینتر سامسونگ مدل Samsung MultiXpress SL-K7600GX در قالب شبکه های کابلی نیز می توان استفاده کرد. این پرینتر دارای پورت اترنت است که با استفاده از آن قادر خواهید بود تا از طریق چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان به پرینتر دسترسی داشته باشید. این ویژگی برای کسب و کارهای تیمی کاربرد بالایی دارد.

 قابلیت اتصال آسان به دستگاه های دیگر

از دیگر راه های ارتباطی پرینتر تحت شبکه سامسونگ SL-K7600GX باید به پشتیبانی آن از سرویس های Apple AirPrint، Mopria، Samsung Cloud Print و Google Cloud Print اشاره کنیم. با ثبت پرینتر خود در این سرویس ها می توانید فایل های مورد نظرتان را از طریق اینترنت برای چاپ به پرینتر ارسال کنید و دیگر به حضور فیزیکی در کنار آن نیازی نخواهید داشت.

جمع بندی

پرینتر لیزری سه کاره سامسونگ Samsung MultiXpress SL-K7600GX هر آنچه را که از یک پرینتر لیزری چند کاره انتظار دارید، برای شما فراهم می آورد! به طوری که به خوبی می توانید از آن برای مصارف سنگین و حرفه ای استفاده کنید. سرعت و کیفیت چاپ و کپی عالی، امکان تهیه اسکن رنگی از اسناد، قابلیت چاپ در ابعاد بزرگ بر روی برگه A3، راه های اتصالی آسان به دستگاه های دیگر و بسیاری از امکانات دیگر سبب شده تا چاپگر لیرزی چند کاره سامسونگ SL-K7600GX به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست یابد.

پرینتر لیزری سه کاره سامسونگ Samsung MultiXpress SL-K7600GX

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید پرینتر چند کاره لیزری سامسونگ SL-K7600GX به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. چنانچه پیش از این از این پرینتر سامسونگ استفاده کرده اید، با ثبت نظرات خود در بخش کامنت های سایت ایده برتر کاربران دیگر را در انتخاب پرینتر لیزری مورد نظرشان راهنمایی کنید.

پرینتر لیزری سه کاره سامسونگ Samsung MultiXpress SL-K7600GX


[ بازدید : 6 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ایده برتر پارسیان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]