ترازو آشپزخانه اورانوس Uranus UKS-210

پنجشنبه 26 دی 1398
13:38
ایده برتر

ترازو آشپزخانه اورانوس UKS-210

دقت وزن گیری: 200 گرم

ظرفیت: 5 کیلوگرم

قابلیت تبدیل واحد: ندارد

قابلیت تنظیم صفر: ندارد

قابلیت و مشخصات ترازو خانگی آشپزخانه اورانوس UKS-210

اگر قصد خرید ترازو آشپزخانه دارید و در جستجوی یک ترازوی شیک و زیبا هستید، ترازو آشپزخانه مدل Uranus UKS-210 انتخاب ایده آلی برای شما خواهد بود. این ترازو خانگی که در دسته ترازوی آشپزخانه آنالوگ جای دارد، برای مصارف معمولی و روزمره در آشپزخانه های خانگی کاربرد دارد و از کیفیت ساخت مطلوبی بهره می برد. با استفاده از ، ترازو آشپزخانه اورانوس 210-Uranus UKS وزن مواد غذایی مورد استفاده خود را اندازه گیری و لذت آشپزی را برای خود دو چندان کنید.

قابلیت و مشخصات ترازو خانگی آشپزخانه اورانوس UKS-210

  • طراحی ظاهری زیبا، رنگ بندی متنوع

شاید بتوان مهم ترین مشخصه ترازو آشپزخانه اورانوس UKS-210 را در طراحی ظاهری زیبای آن دانست. به طوری که استفاده از این ترازو آشپزخانه عقربه ای جلوه ای زیبا به آشپزخانه شما خواهد بخشید. بدنه ترازو اورانوس UKS-210 از فلز ساخته شده و کاسه آن از جنس پلاستیک است. می توان گفت که کیفیت ساخت در مقایسه با قیمت ترازوی آشپزخانه UKS-210، کاملاً مناسب می باشد و انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. همچنین ترازو آشپزخانه آنالوگ اورانوس Uranus UKS-210 دارای رنگ بندی متنوعی نیز هست که با توجه به دکوراسیون داخلی آشپزخانه و سلیقه خود، می توانید رنگ دلخواهتان را از میان آنها انتخاب نمایید.

طراحی ظاهری زیبا، رنگ بندی متنوع

  • ظرفیت مطلوب و دقت مناسب برای کاربردهای خانگی

همان طور که اشاره شد، ترازو ساده آشپزخانه اورانوس مدل 210-Uranus UKS برای مصارف خانگی طراحی و عرضه شده است. این ترازو حداکثر ظرفیت اندازه گیری وزن 5 کیلوگرم را دارد و دارای دقت 200 گرمی می باشد. این میزان دقت برای یک ترازوی عقربه ای آشپزخانه مناسب به نظر می رسد؛ اما اگر خواهان دقت بیشتری در اندازه گیری هستید و قصد آشپزی حرفه ای دارید، بهتر است تا از ترازوهای آشپزخانه دیجیتال موجود بر روی سایت ایده برتر دیدن فرمایید.

ظرفیت مطلوب و دقت مناسب برای کاربردهای خانگی

  • کاسه بزرگ، مناسب برای توزین انواع مواد غذایی

کاسه ترازو آشپزخانه اورانوس UKS-210 دارای قطر 22.5 سانتی متر و ارتفاع 5.5 سانتی متر است و فضای کافی برای وزن کردن انواع مواد غذایی را به شما می دهد. لازم به ذکر است که این ترازو قابلیت توزین با دو واحد اندازه گیری گرم و کیلوگرم را دارد. باید به این نکته نیز اشاره کنیم که ترازو آشپزخانه اورانوس Uranus UKS-210 از قابلیت تنظیم صفر به صورت اتوماتیک برخوردار نیست و در صورت قرار دادن مواد غذایی همراه با ظرف بر روی این ترازو، باید به صورت دستی وزن ظرف را محاسبه کنید تا به وزن خالص مواد غذایی دست پیدا کنید.

از دیگر ویژگی های این ترازوی 200 گرمی می توان به قابلیت جدا کردن کاسه آن اشاره کرد و در صورت نیاز به شستشو می توانید آن را از بدنه ترازو جدا نمایید.

کاسه بزرگ، مناسب برای توزین انواع مواد غذایی

ترازو آشپزخانه اورانوس Uranus UKS-210

  • ابعاد و وزن مناسب

ترازو آشپزخانه اورانوس UKS-210 با طول 205 میلی متر، عرض 90 میلی متر و ارتفاع 245 میلی متر عرضه شده و دارای وزن 620 گرم است. پس می توان گفت که فضای زیادی از میز کار شما را اشغال نمی کند و اگر در آشپزخانه خود با محدودیت فضا مواجه اید، ترازو 5 کیلویی اورانوس UKS-210 برایتان کاملاً مناسب است.

ترازو آشپزخانه اورانوس Uranus UKS-210

جمع بندی

به طور کلی ترازوی آشپزخانه را می توان در گروه لوازم آشپزخانه پرکاربرد دانست که با اندازه گیری وزن مواد غذایی، باعث بهبود کیفیت آشپزی شما می شود. ترازو آشپزخانه خانگی اورانوس UKS-210 یک ترازوی آنالوگ و عقربه ای است که با طراحی ظاهری زیبا، رنگ بندی متنوع، کیفیت ساخت مطلوب و دقت نسبتاً مناسب گزینه ای ایده آل برای استفاده در آشپزخانه منزل شماست.

شما می توانید برای دریافت قیمت ترازو خانگی و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید ترازو اورانوس UKS-210 به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر آماده ارائه انواع ترازوی آشپزخانه در مدل های عقربه ای و دیجیتال موجود در بازار با بهترین قیمت به شما می باشند.


[ بازدید : 6 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ایده برتر پارسیان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]