ترازو آشپزخانه وسکو Wesco 322204

پنجشنبه 26 دی 1398
13:38
ایده برتر

ترازو آشپزخانه خانگی وسکو 322204

دقت وزن گیری: 20 گرم

ظرفیت: 4 کیلوگرم

قابلیت تبدیل واحد: ندارد

قابلیت تنظیم صفر: دارد

قابلیت و مشخصات ترازو خانگی آشپزخانه وسکو 322204

ترازو آشپزخانه یکی از وسایل پرکاربرد برای استفاده در آشپزخانه های منازل، رستوران ها، کافی شاپ ها، قنادی ها و محیط هایی از این دست به حساب می آید که امکان توزین اقلام خوراکی در حین آشپزی را به شما می دهد. اگر به دنبال یک ترازوی خانگی با کیفیت و خوش ساخت هستید، ترازو آشپزخانه وسکو Wesco 322204 انتخاب ایده آلی برای شما خواهد بود.

قابلیت و مشخصات ترازو خانگی آشپزخانه وسکو 322204

  • یک محصول خوش ساخت و با دوام

ترازو عقربه ای آشپزخانه 322204 محصول شرکت وسکو است و یکی از با کیفیت ترین ترازوهای خانگی محسوب می شود. سینی این ترازوی آشپزخانه از استیل ضد زنگ ساخته شده و به همین دلیل برای استفاده در محیط آشپزخانه کاملاً مناسب می باشد. از این جهت بدون نگرانی بابت آسیب دیدن سینی ترازو آشپزخانه وسکو 322204، می توانید آن را با آب مورد شست و شو قرار دهید. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که ترازو ضد زنگ وسکو 322204 در ابعاد 270 * 130 * 150 میلی متر عرضه شده و فضای زیادی از آشپزخانه شما را اشغال نمی کند.

یک محصول خوش ساخت و با دوام

  • دقت مناسب در اندازه گیری

از ترازو وسکو 322204 برای توزین حداکثر 4 کیلوگرم می توانید استفاده کنید که برای استفاده های خانگی کاملاً مناسب به نظر می رسد. نکته قابل ذکر درباره این ترازو، دقت مطلوب آن در هنگام توزین است که به آشپزی با کیفیت تر شما کمک زیادی می کند. لازم به ذکر است که دقت اندازه گیری ترازو وسکو 322204 برابر با 20 گرم می باشد.

دقت مناسب در اندازه گیری

ترازو آشپزخانه وسکو Wesco 322204

  • ترازو و ساعت در کنار هم!

یکی از ویژگی های منحصر به فرد و کاربردی ترازو 4 کیلویی وسکو مدل 322204 Wescoمجهز بودن آن به ساعت است. این محصول به گونه ای طراحی شده که در یک سمت بدنه صفحه نمایش ترازو و در سمت دیگر آن نمایشگر ساعت قرار گرفته است. در واقع شما با خرید ترازو آشپزخانه وسکو مدل Wesco 322204 از یک ساعت رومیزی نیز بهره مند خواهید شد!

ترازو و ساعت در کنار هم!

  • سایر مشخصات

از دیگر مشخصات ترازو خانگی وسکو 322204 می توان به قابلیت تنظیم صفر به صورت دستی اشاره کرد. همچنین انرژی مورد نیاز این ترازو از یک عدد باتری قلمی (سایز AA) تأمین می شود. به طور کلی ترازو آشپزخانه عقربه ای وسکو 322204 مصرف انرژی بسیار پایینی دارد و شارژ باتری آن برای مدتی طولانی دوام می آورد. از این جهت نیازی به صرف هزینه های اضافی بابت تعویض گاه و بیگاه باتری نخواهید داشت.

سایر مشخصات

جمع بندی

با استفاده از ترازو آشپزخانه وسکو Wesco 322204 خیالتان بابت وزن دقیق مواد اولیه مورد نیازتان برای آشپزی راحت خواهد بود! این ترازوی خوش ساخت با ویژگی هایی مانند مجهز بودن به سینی استیل ضد زنگ، کیفیت ساخت عالی، دوام بالا و قابلیت نمایش ساعت در سمت دیگر بدنه یکی از ایده آل ترین انتخاب ها برای استفاده در آشپزخانه شما است!

ترازو آشپزخانه وسکو Wesco 322204

شما می توانید ترازو آشپزخانه عقربه ای وسکو 322204 را با بهترین قیمت بازار از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه نمایید. برای این منظور با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر اطلاعات لازم در رابطه با قیمت انواع ترازوی آشپزخانه و همچنین نحوه خرید ترازو را به شما ارائه دهند. همچنین چنانچه درباره ویژگی های این ترازو به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، از طریق ثبت سؤالات خود در بخش «نظرات» سایت ایده برتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.


[ بازدید : 12 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ایده برتر پارسیان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]