دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA X402

پنجشنبه 26 دی 1398
13:38
ایده برتر

دیتا پروژکتور اپتما X402

عمر لامپ: 3000ساعت در حالت نرمال، 5000ساعت در حالت اکو، 5500ساعت در حالت اکو+، 7000ساعت در حالت ای دی سی

وضوح تصویر: 1200*1600
شدت روشنایی: 4200 لومن
نسبت کنتراست تصویر:
20000:1

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA X402

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA X402 از سری ویدئو پروژکتور های حرفه ای شرکت OPTOMA است که با نسبت کنتراست بالا در رده دیتا ویدئو پروژکتورهای قوی بازار قرار دارد. ویدئو پروژکتور اپتما مدل OPTOMA X402 از لحاظ ساخت و طراحی از تکنولوژیDLP بهره برده است که سازگار با محیط زیست می باشد.

در ادامه معرفی دیتا ویدئو پروژکتور X402 باید بگوییم این ویدئو پروژکتور مناسب برای مصارف اداری، آموزشی، سازمانی و سالنی می باشد.

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA X402

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور OPTOMA X402

  • نمایش تصاویر با کیفیت عالی

ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA X402 با روشنایی 4200 انسی لومن و رزولوشن 768×1024 پیکسل نسبت به دستگاه های سری پایین تر تصاویر شفاف و درخشان تری را با کیفیت بهتر برای مشاهده کاربر فراهم می کند. لازم به ذکر است رزولوشن این ویدئو پروژکتور اپتما Optoma نسبت به تصویری که نمایش داده شده است تا میزان 1200×1600 پیکسل نیز افزایش می یابد.

  • تصاویری با رنگ های عمیق

اگر به دنبال کیفیت نمایش مطلوب تصاویر هستید، ویدئو پروژکتور اپتما X402 می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. ضمن اینکه نسبت کنتراست دیتا ویدئو پروژکتور برابر با 20000:1 است و نواحی مشکی موجود در تصویر با وضوح و کیفیت قابل قبولی به نمایش در می آید. نمایش دادن رنگ مشکی با عمق زیاد، باعث طبیعی تر شدن سایز رنگ ها می شود و بدین ترتیب تصاویر با کیفیت بهتری به نمایش در می آیند.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور OPTOMA X402

  • پروژکتوری با قابلیت حمل آسان و ظاهر زیبا

از آنجا که دیتا پروژکتور اپتما OPTOMA X402 برای استفاده در کلاس های درس و اتاق های کوچک و محدود طراحی شده، دارای ابعاد و وزن کمی است. این ویدئو پروژکتور با ابعاد 314.9×223.5×99.06 میلیمتر و وزن 2.5 کیلوگرم امکان حمل آسان را برای شما فراهم می کند. همچنین با ظاهر زیبا و ابعاد مناسب شما را در جلسات اداری و سخنرانی هایتان همراهی می کند.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA X402

  • به آسانی با دستگاه های دیجیتال ارتباط برقرار کنید

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما از ورودی ها و خروجی های قدرتمندی برخوردار است و به پورت های HDMI,VGA,AUDIO و کامپوزیت مجهز می باشد. بدین صورت امکان اتصال به لپ تاپ، کامپیوتر، مانیتور، تلویزیون و بسیاری از دستگاه های دیجیتال را برای شما فراهم می کند.

  • هزینه های خود را کاهش دهید

از دیگر ویژگی های دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA X402 عمر لامپ این ویدئو پروژکتور می باشد که با طراحی خاص مصرف برق را تا 70% کاهش می دهد. در این دیتا پروژکتور عمر لامپ در حالت های مختلف متفاوت است، بدین صورت که در حالت استاندارد برابر با 3000 ساعت ، در حالت اکو برابر با 5000 ساعت، در حالت اکو+ برابر با 5500 ساعت و در حالت Education cycle برابر با 7000 ساعت می باشد.

  • به تماشای تصاویری با کیفیت 3 بعدی بنشینید

قابلیت 3 بعدی ویدئو پروژکتور اپتما x402 تصاویر را با کیفیت بسیار عالی نمایش می دهد و با اتصال به تمامی دستگاه های پخش 3 بعدی و دستگاه های Blu-ray محتوای 3 بعدی را برای شما به نمایش در می آورد. با استفاده از عینک های DLP LINK می توانید از تماشای این تصاویر لذت ببرید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA X402

  • صرفه جویی در مصرف انرژی

ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA X402 دارای قابلیت AV MUTE (توقف صوتی و تصویری در حالت اقتصادی) می باشد. با استفاده از این ویژگی می توانید با قطع صوت و تصویر در مواقعی که به ویدئو پروژکتور نیاز ندارید به صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه هایتان کمک کنید و همچنین در افزایش طول عمر لامپ موثر باشید.

  • تصاویری با ابعاد مناسب برای کلاس های آموزشی

همانطور که اشاره شد ویدئو دیتا پروژکتور اپتما OPTOMA X402 با توجه به میزان رزولوشن توانایی نمایش تصاویر با کیفیت مناسب را دارد. حدقل ابعاد تصاویر در این ویدئو پروژکتور 30 اینچ و حداکثر ابعاد تصاویر برابر با 307 اینچ می باشد بدین جهت استفاده از این دیتا پروژکتور برای اتاق هایی با اندازه کوچک و نسبتا بزرگ مناسب می باشد.

تصاویری با ابعاد مناسب برای کلاس های آموزشی

جمع بندی

اگر خواهان بهبود کیفیت برگزاری کلاس و یاد گیری دانش آموزان خود هستید و از تخته های گچی و وایت برد و روش های سنتی خسته شده اید، ما به شما ویدئو دیتا پروژکتور اپتما OPTOMA X402 را توصیه می کنیم. ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA X402 با نمایش تصاویر درخشان و واضح و قابلیت های کاربردی و مناسب تجربه ای لذت بخش از تدریس را هم برای اساتید و هم برای دانش آموزان و دانشجویان رقم می زند.

شما می توانید برای دریافت قیمت انواع دیتا پروژکتور و همچنین نحوه خرید ویدئو پروژکتور با شماره 021-73027 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA X402


[ بازدید : 20 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ایده برتر پارسیان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]