دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA X605e

پنجشنبه 26 دی 1398
13:39
ایده برتر

دیتا پروژکتور اپتما X605e

عمر لامپ: 3000 ساعت

وضوح تصویر: 1200*1920

شدت روشنایی: 6000 لومن

نسبت کنتراست تصویر: 2000:1

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA X605e

استفاده از یک ویدئو پروژکتور با کیفیت و مرغوب در کلاس درس می تواند به ارائه مطالب بهتر به دانشجویان و دانش آموزان و برگزاری با کیفیت کلاس کمک بکند.یکی از ویدئو پروژکتورهای مناسب برای این منظور، دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA X605e است که علاوه بر کلاس های آموزشی، در جلسات اداری و اتاق های کنفرانس نیز کاربرد دارد.

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA X605e

از جمله ویژگی های ویدئو پروژکتور اپتما X605e می توان به کیفیت ساخت عالی، نمایش تصاویر با وضوح مناسب و هزینه نگهداری پایین اشاره کرد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور OPTOMA X605e

  • نمایش تصاویری شفاف در محیط های نسبتا روشن

شدت روشنایی ویدئو پروژکتور اپتما Optoma مدل X605e برابر با 6000 انسی لومن است و از این جهت تصاویر به نمایش در آمده با این دیتا ویدئو پروژکتور از میزان شفافیت و درخشندگی مطلوبی برخوردار است. به طوری که در اتاق ها و کلاس های نسبتا روشن از وضوح تصاویر آن کاسته نخواهد شد و مخاطبان در مشاهده محتوای نمایش بر روی پرده با مشکلی مواجه نمی شوند.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور OPTOMA X605e

  • تصاویری با کیفیت مطلوب

در دیتا پروژکتور اپتما OPTOMA X605e از پنل DLP برای نمایش تصاویر استفاده شده و به همین دلیل این دستگاه توانایی بالایی در نمایش رنگ های مختلف دارد. همچنین با توجه به اینکه ویدئو پروژکتور OPTOMA X605e دارای رزولوشن 768*1024 پیکسل است، می توان کیفیت و وضوح مطلوب تصاویر به نمایش در آمده با آن را مناسب برای مصارف آموزشی و اداری دانست. البته باید به این نکته اشاره کرد که نسبت کنتراست دیتا ویدئو پروژکتور اپتما 605e OPTOMA X برابر با 2000:1 می باشد و سایه روشن ها و متن های سیاه و سفید با کیفیت و میزان خوانایی کاملا معمولی بر روی پرده نمایش در خواهند آمد. همچنین با قدرت بزرگنمایی مطلوب تصاویری با جزئیات بسیارعالی به نمایش در می آورد.

تصاویری با کیفیت مطلوب

لامپ ویدئو پروژکتور به کار رفته در OPTOMA X605e از نوع 365 واتی است و دارای طول عمری برابر با 3000 ساعت در حالت روشن و 4000 ساعت در حالت اکو می باشد.بنابراین برای مدتی نسبتا طولانی نیازی به تعویض لامپ نخواهید داشت و این گونه در صرف هزنه های اضافی کاهش می یابد.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA X605e

  • سهولت در نصب

برای نصب ویدیو پروژکتور اپتما OPTOMA X605e و تنظیم تصویر بر روی پرده نمایش کار سختی پیش رو نخواهید داشت. چرا که این دیتا پروژکتور آموزشی دارای قابلیت هایی مانند امکان تصحیح زاویه تصویر تا 30 درجه عمودی و جابجایی لنز به صورت دستی می باشد و به شما اجازه می دهد تا آن را در زاویه دلخواه نسبت به پرده نمایش نصب نمایید.

سهولت در نصب

ویدئو پروژکتور اپتما X605e قابلیت نمایش تصاویر در ابعاد 27 تا 171 اینچ را دارد و هم در اتاق های جلسه کوچک و هم کلاس های درس قابل استفاده می باشد. توجه داشته باشید که برای این منظور ویدیو پروژکتور را باید در فاصله 0.71 تا 4.34 متری نسبت به پرده نمایش بر روی میز قرار داده و یا از آن به صورت نصب شده بر روی سقف استفاده کنید. همچنین با توجه به اهمیت نسبت پرتاب در انتخاب ویدئو پروژکتور نسبت پرتاب در این مدل با تغییر لنز تغییر می کند و بستگی به نوع لنز انتخابی می باشد. برای خرید انواع لنز ویدئو پروژکتورهای اپتما به سایت ایده برتر مراجعه نمایید.

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA X605e با قابلیت چرخش 360 درجه نگرانی شما از داشتن فضای محدود و کوچک برای نصب را برطرف می سازد و راه اندازی را برای شما آسان می کند.

  • مجهز به ورودی های متنوع

از دیگر ویژگی های کاربردی ویدئو پروژکتور سه بعدی اپتما x605e قابلیت اتصال آن به کامپیوتر، لپ تاپ، مانیتور،تلویزیون ،دستگاه های پخش ویدئو و... است وبه پورت های HDMI,DVI,VGA و DISPLAY PORT مجهز می باشد.

مجهز به ورودی های متنوع

جمع بندی

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA X605e را می توان دستگاهی با کیفیت پخش نسبتا مطلوب و با دوام دانست که در کلاس های درسی و جلسات اداری عملکرد مناسبی از خود نشان می دهد.اگر به دنبال ویدئو پروژکتور تحت شبکه با قابلیت نصب آسان هستید، دیتا پروژکتور اپتما OPTOMA X605e را مدنظر داشته باشید.

شما می توانید برای دریافت قیمت فروش ویدئو پروژکتور و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید ویدئو پروژکتور اپتماOPTOMA X605e با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. در صورتی که در رابطه با ویژگی های این محصول به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، می توانید علاوه بر تماس با شماره ذکر شده، از طریق ثبت سؤالات خود در بخش «نظرات» سایت ایده برتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیتا ویدئو پروژکتور برند OPTOMA X605e


[ بازدید : 18 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ایده برتر پارسیان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]