شارژر فندکی و هندزفری بلوتوث ریمکس Remax RB-T11C

دوشنبه 21 بهمن 1398
15:14
ایده برتر

شارژر فندکی ریمکس RB-T11C همراه با هندزفری

تعداد درگاه خروجی: دو عدد

نوع درگاره خروجی: USB

سازگار با: انواع گوشی های موبایل، تبلت، پاوربانک، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و...

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین ریمکس RB-T11C

شرکت ریمکس یکی از شرکت های شناخته شده در زمینه تولید انواع تجهیزات و لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر است که همواره در طراحی محصولات خود خلاقیت و نوآوری را مد نظر قرار داده است. شارژر فندکی RB-T11C یکی از محصولات متفاوت این شرکت است که هم به عنوان شارژر فندکی قابل استفاده بوده و هم به هندزفری بلوتوثی مجهز می باشد. بنابراین شما با صرف تنها یک هزینه برای خرید شارژر فندکی از دو کالای جداگانه بهره مند خواهید شد! برای آشنایی با مشخصات شارژر فندکی و هندزفری بلوتوث ریمکس Remax RB-T11C با ما تا انتهای متن همراه باشید.

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین ریمکس RB-T11C

  • دستگاه های دیجیتال خود را در حین رانندگی شارژ کنید

برای استفاده از شارژر فندکی ریمکس مدل RB-T11C ابتدا باید آن را به درگاه فندک داخل خودرو متصل نمایید و پس از آن قادر خواهید بود تا با اتصال گوشی موبایل یا دیگر دستگاه های دیجیتال همراهتان به پورت های USB شارژر، آنها را شارژ نمایید. این شارژر فندکی جریان برق تولید شده توسط باتری ماشین با ولتاژ 12 تا 28 ولت را به جریان برق مناسب برای شارژ دستگاه های دیجیتال با ولتاژ 5 ولت تبدیل می کند و شارژ دستگاه های مورد نظر شما را در حین رانندگی تأمین می کند.

دستگاه های دیجیتال خود را در حین رانندگی شارژ کنید

  • دارای دو پورت خروجی، قابلیت شارژدهی هم زمان به دو دستگاه

بر روی بدنه شارژر فندکی ماشین ریمکس RB-T11C دو پورت خروجی USB 2.0 تعبیه شده و می توان دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان به آن متصل کرد. شدت جریان خروجی یکی از این پورت ها 1.0 آمپر و شدت جریان پورت دیگر آن 2.1 آمپر می باشد. بهتر است تا برای دستیابی به بهترین سرعت و کیفیت در شارژدهی، از پورت 1.0 آمپری شارژر فندکی دو پورت ریمکس RB-T11C برای شارژ موبایل، موزیک پلیر و دستگاه های کم مصرف و از پورت 2.1 آمپری آن برای شارژ تبلت، دوربین دیجیتال، پاوربانک، اسپیکر و هدفون بلوتوثی و دستگاه هایی از این قبیل استفاده کنید. همچنین در صورت نیاز به شارژ فوری گوشی، می توانید از پورت 2.1 آمپری شارژر بهره ببرید.

دارای دو پورت خروجی، قابلیت شارژدهی هم زمان به دو دستگاه

  • طراحی ظاهری زیبا و شیک

شارژر فندکی خودرو ریمکس RB-T11C علاوه بر قابلیت های فنی از ظاهر زیبا و شیکی نیز برخوردار است و استفاده از آن جلوه ای جذاب به فضای داخلی خودروی شما می بخشد. بدنه این شارژر فندکی از آلومینیوم مرغوب ساخته شده و مقاومت بالایی در برابر آسیب های احتمالی دارد. از این جهت می توانید بر روی شارژر فندکی ریمکس RB-T11C برای استفاده برای ماه ها و حتی سال ها حساب کنید.

طراحی ظاهری زیبا و شیک

شارژر فندکی و هندزفری بلوتوث ریمکس Remax RB-T11C

  • مجهز به یک هندزفری بلوتوثی سبک و با کیفیت

همان طور که اشاره کردیم، شارژر فندکی ریمکس RB-T11C دارای یک هندزفری نیز هست که درون بدنه شارژر و در قسمت بالایی آن قرار می گیرد. این هندزفری به بلوتوث نسخه 4.0 مجهز بوده و به انواع گوشی های موبایل، تبلت، لپ تاپ و دیگر دستگاه های دارای بلوتوث قابل اتصال می باشد. با استفاده از هندزفری موجود در شارژر فندکی هندزفری ریمکس RB-T11C می توانید به تماس های دریافتی خود پاسخ دهید و به موسیقی گوش دهید. این هندزفری دارای ابعاد 24*23 میلی متر و وزن بسیار سبکی است و در هنگام استفاده های طولانی مدت باعث ایجاد خستگی و ناراحتی برای شما نخواهد شد. هندزفری به کار رفته در شارژر فندکی ماشین ریمکس RB-T11C صدایی با کیفیت HD را به شما ارائه می دهد و به طور کامل انتظارات شما از یک هندزفری بلوتوثی با کیفیت را برآورده می کند.

در هنگام استفاده از هندزفری موجود در شارژر فندکی ریمکس RB-T11C توجه داشته باشید که فاصله هندزفری و دستگاه متصل به آن از 10 متر بیشتر نشود. در غیر این صورت ارتباط بلوتوثی آنها قطع خواهد شد. همچنین باید به این نکته نیز اشاره کنیم که باتری به کار رفته در این هندزفری قادر به تأمین انرژی مورد نیاز برای پخش 1.5 ساعت موسیقی را دارد. برای شارژ باتری هندزفری می توانید از شارژر فندکی ریمکس RB-T11C استفاده کنید.

مجهز به یک هندزفری بلوتوثی سبک و با کیفیت

جمع بندی

شارژر فندکی و هندزفری بلوتوث ریمکس Remax RB-T11C با ویژگی هایی مانند قابلیت شارژدهی هم زمان به دو دستگاه مختلف، کیفیت ساخت عالی و مجهز بودن به هندزفری بلوتوثی کاربرد بالایی برای شما خواهد داشت و هم شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال شما در ماشین را تأمین می کند و هم امکان پاسخگویی به تماس های تلفنی و گوش دادن به موسیقی را برایتان فراهم می آورد.

چنانچه قصد خرید شارژر فندکی ریمکس RB-T11C به همراه هندزفری را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت شارژر فندکی را به شما ارائه دهند. همچنین اگر در رابطه با ویژگی های این محصول به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر درج کنید تا کارشناسان ما به شما در این زمینه کمک کنند.

شارژر فندکی و هندزفری بلوتوث ریمکس Remax RB-T11C


[ بازدید : 87 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ایده برتر پارسیان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]