ماشین حساب پارس حساب Pars Hesab PR-8620 LP

دوشنبه 21 بهمن 1398
15:14
ایده برتر

ماشین حساب پارس حساب PR-8620 LP

تعداد ارقام: 16 رقم

منبع تغذیه: برق شهری

حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب چاپگردار پارس حساب PR-8620 LP

انجام محاسبات مالی و حسابداری همواره نیازمند دقت و تمرکزی بالاست و کاری حساس به شمار می آید. به خصوص اگر قصد ارائه محاسبات انجام شده در قالب گزارش به مدیران فروشگاه یا استفاده از آنها در اسناد ادارای را داشته باشید، این موضوع حساسیت بیشتری هم پیدا می کند. یک خطا کوچک هم در هنگام یادداشت کردن نتایج محاسبات انجام شده بر روی کاغذ می تواند خسارات جبران ناپذیری را به مجموعه شما وارد کند. پیشنهاد می کنیم با خرید ماشین حساب مجهز به چاپگر خود را از چنین مشکلات و دغدغه هایی آسوده کنید. می توانید از ماشین حساب پارس حساب Pars Hesab PR-8620 LP برای این منظور استفاده کنید. این ماشین حساب دارای پرینتر است و امکان چاپ نتایج را بلافاصله پس از انجام محاسبات به شما می دهد.

قابلیت و کارایی ماشین حساب چاپگردار پارس حساب PR-8620 LP

  • چاپ نتایج محاسبات انجام شده در دو رنگ

پرینتر به کار رفته در ماشین حساب پارس حساب مدل PR-8620 LP از برند اپسون است و از کیفیت چاپ بالایی بهره می برد. این پرینتر قادر به چاپ نتایج مثبت با رنگ مشکی و چاپ نتایج منفی با رنگ قرمز است و کمک زیادی به شما در تحلیل محاسبات مالی و فروشگاهی می کند.

چاپ نتایج محاسبات انجام شده در دو رنگ

سرعت پرینتر به کار رفته در ماشین حساب پارس حساب PR-8620 LP برابر با 4.3 خط در دقیقه است که برای یک ماشین حساب رومیزی سرعت قابل قبولی به نظر می رسد. بنابراین بلافاصله پس از اتمام محاسبات می توانید نتایج را بر روی کاغذ چاپ کرده و از آنها برای ارائه به مدیران یا استفاده در اسناد بهره ببرید.

در پرینتر موجود در ماشین حساب رومیزی پارس حساب PR-8620 LP از رول کاغذ با عرض 58 میلی متر می توان استفاده کرد. محل قرارگیری رول کاغذ در قسمت بالایی بدنه ماشین حساب قرار دارد و دسترسی به آن جهت تعویض رول بسیار آسان است.

چاپ نتایج محاسبات انجام شده در دو رنگ

  • ماشین حسابی قدرتمند برای انجام محاسبات سنگین

ماشین حساب چاپگردار پارس حساب PR-8620 LP دارای صفحه نمایشی بزرگ و 16 رقمی است که امکان کار با اعداد بزرگ و انجام محاسبات سنگین را به شما می دهد. با استفاده از این ماشین حساب به آسانی قادر به انجام محاسبات ریاضی از طریق چهار عمل اصلی، محاسبه درصد و ذخیره سازی اعداد در دو حافظه مستقل دستگاه خواهید بود. همچنین ماشین حساب فروشگاهی پارس حساب PR-8620 LP دارای دکمه های TAX+ و TAX- نیز هست که با استفاده از آنها می توانید رقمی را تحت عنوان مالیات در حافظه ذخیره کرده و محاسبه قیمت، خرید و فروش اجناس و میزان سود خود را با احتساب مالیات انجام دهید.

ماشین حسابی قدرتمند برای انجام محاسبات سنگین

ماشین حساب پارس حساب Pars Hesab PR-8620 LP

  • امکان بازبینی محاسبات قبلی و تصحیح خطاها

ماشین حساب حسابداری پارس حساب PR-8620 LP امکان بازبینی محاسبات قبلی انجام شده تا 140 مرحله را به شما می دهد. همچنین می توانید در صورت مرتکب شدن اشتباه در وارد کردن اعداد در محاسبات قبلی، آنها را از طریق دکمه CORRECT تصحیح نمایید. بنابراین در صورت بروز خطا، دیگر نیازی به انجام دادن مجدد محاسبات ندارید و به آسانی قادر به خطایابی و تصحیح اشتباه های انجام شده خواهید بود.

امکان بازبینی محاسبات قبلی و تصحیح خطاها

  • سایر امکانات

از دیگر امکانات ماشین حساب باچاپگر پارس حساب PR-8620 LP می توان به مجهز بودن آن به دکمه های دو صفر و سه صفر اشاره کرد که باعث سریع تر انجام شدن وارد کردن ارقام توسط شما می شوند. ضمن اینکه این ماشین حساب فروشگاهی دارای دکمه GT نیز می باشد که با فشردن آن حاصل جمع نتایج تمام محاسبات انجام شده بر روی نمایشگر نشان داده می شود.

  • دکمه هایی بزرگ و دارای فاصله مناسب از یکدیگر

علاوه بر قابلیت های فنی، ماشین حساب پارس حساب PR-8620 LP از کیفیت ساخت و دوام بسیار مطلوبی نیز بهره می برد و برای سال ها دستیار محاسباتی شما خواهد بود. این ماشین حساب ایرانی در ابعاد 335 * 235 * 80 میلی متر و وزن 1410 گرم عرضه شده و در ساخت آن از مواد اولیه مرغوب استفاده شده است.

دکمه هایی بزرگ و دارای فاصله مناسب از یکدیگر

ماشین حساب رومیزی پارس حساب PR-8620 LP دارای دکمه هایی بزرگ، برآمده و دارای فاصله مناسب از یکدیگر نیز هست که کار با آنها در هنگام وارد کردن ارقام با سرعت و دقت بالایی انجام می شود. بنابراین اگر به انجام محاسباتِ سریع نیاز دارید، ماشین حساب پارس حساب PR-8620 LP کمک زیادی به شما می کند.

جمع بندی

اگر به انجام محاسبات سنگین مالی و حسابداری در کسب و کار خود احتیاج دارید و به دنبال یک ماشین حساب با دوام و دارای طول عمر بالا هستید، ماشین حساب پارس حساب Pars Hesab PR-8620 LP تمام انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این ماشین حساب با مجهز بودن به پرینتر امکان چاپ نتایج محاسبات را برای شما فراهم می آورد و کارایی بالایی در دفتر کار شما خواهد داشت.

شما می توانید ماشین حساب پارس حساب PR-8620 LP را با بهترین قیمت بازار از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه کنید. جهت دریافت قیمت انواع ماشین حساب رومیزی و اطلاع از نحوه خرید ماشین حساب به سایت شرکت ایده برتر مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش ما تماس بگیرید. همچنین می توانید سؤالات خود درباره این محصول را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر مطرح کرده و از این طریق با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ماشین حساب پارس حساب Pars Hesab PR-8620 LP


[ بازدید : 71 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ایده برتر پارسیان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]