ماشین حساب دلی Deli DL-1120

دوشنبه 21 بهمن 1398
15:14
ایده برتر

ماشین حساب دلی DL-1120

تعداد ارقام: 8 رقم

منبع تغذیه: باتری و نور محیط

حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده دلی DL-1120

با استفاده از ماشین حساب دلی Deli DL-1120 در هر جایی که هستید، محاسبات مورد نیاز خود را انجام دهید! این ماشین حساب یکی از محصولات جیبی و ساده شرکت دلی است که برای انجام محاسبات روزمره انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. از جمله ویژگی های ماشین حساب دلی مدل DL-1120 می توان به ابعاد جمع و جور و وزن سبک، مصرف کم انرژی و کیفیت ساخت مطلوب اشاره کرد که پیشنهاد خوبی برای افرادی است که به دنبال خرید ماشین حساب جیبی هستند.

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده دلی DL-1120

  • قابلیت حمل و جابجایی فوق العاده آسان

ماشین حساب جیبی دلی DL-1120 در ابعاد 68*120*10 میلی متر و وزن فقط 72 گرم عرضه شده و به آسانی هر چه تمام تر می توانید آن را با خود حمل کنید. امکان به همراه داشتن این ماشین حساب در تمام طول روز برای شما وجود دارد. به این ترتیب در هر لحظه که به یک محاسبه ریاضی طی فعالیت های رومزره تان نیاز داشتید، ماشین حساب دلی DL-1120 به کمک شما خواهد آمد!

قابلیت حمل و جابجایی فوق العاده آسان

  • کیفیت ساخت مطلوب، دوام و طول عمر بالا

یکی از مشخصه های مهم ماشین حساب Deli DL-1120 کیفیت ساخت بسیار مطلوب آن است. این ماشین حساب دارای رویه ای از جنس فلز بوده و مقاومت بالایی در برابر آسیب هایی مانند خراشیدگی، ضربه، سقوط از ارتفاع کم و... دارد. همچنین دکمه های ماشین حساب ضد ضربه دلی DL-1120 از مواد اولیه مرغوب ساخته شده اند و به مرور زمان از کیفیت عملکرد آنها کاسته نمی شود.

همراه با ماشین حساب دلی DL-1120 یک جلد چرمی نیز ارائه می شود که از دستگاه در برابر صدمات محیطی مانند گرد و غبار و نفوذ مایعات محافظت می کند.

کیفیت ساخت مطلوب، دوام و طول عمر بالا

  • یک ماشین حساب ایده آل برای محاسبات روزمره

از جمله قابلیت هایی که ماشین حساب ساده دلی DL-1120 در اختیار شما قرار می دهد می توان به انجام محاسبات ریاضی از طریق چهار عمل اصلی، جذرگیری از اعداد و محاسبه درصد اشاره کرد. همچنین دکمه های مخصوص کار با حافظه، شامل دکمه های M+، M- و MRC بر روی بدنه این ماشین حساب دیده می شود که از طریق آنها قادر خواهید بود تا اعداد و نتیجه محاسبه انجام شده را در حافظه ذخیره کرده و از آنها در محاسبات بعدی تان بهره ببرید. این دکمه ها نقش زیادی در سریع تر انجام شدن محاسبات دارند و پیشنهاد می کنیم تا حتماً از آنها استفاده کنید.

صفحه نمایش ماشین حساب جیبی دلی DL-1120 از نوع 8 رقمی است و از اندازه مناسبی برخوردار می باشد. لازم به ذکر است که امکان نمایش ارقام به صورت جدا شده سه تایی و نمایش اعداد اعشاری بر روی این صفحه نمایش وجود دارد.

به طور کلی ماشین حساب ساده کوچک دلی DL-1120 برای انجام محاسبات معمولی و روزمره کاملاً مناسب است؛ اما اگر به محاسبات سنگین و پیچیده در کسب و کار خود نیاز دارید، بهتر است تا از دیگر ماشین حساب های موجود بر روی سایت ایده برتر پارسیان دیدن کنید.

یک ماشین حساب ایده آل برای محاسبات روزمره

ماشين حساب دلی Deli DL-1120

  • تا مدتی طولانی نیازی به تعویض باتری نخواهید داشت!

ماشین حساب دلی DL-1120 قابلیت تأمین انرژی هم از باتری و هم از نور محیط را دارد. به این صورت که در مکان های روشن، ماشین حساب از نور محیط تغذیه کرده و بدون نیاز به باتری عمل می کند. به همین دلیل شارژ باتری آن برای مدتی طولانی دوام خواهد داشت.

به طور کلی ماشین حساب ساده دلی DL-1120 به گونه ای طراحی شده تا مصرف انرژی پایینی داشته باشد. این ماشین حساب اگر برای مدتی بدون استفاده باقی بماند، به صورت اتوماتیک خاموش می شود. این ویژگی باعث صرفه جویی در مصرف انرژی باتری می شود.

تا مدتی طولانی نیازی به تعویض باتری نخواهید داشت!

جمع بندی

انواع مختلفی از ماشین حساب در بازار موجود است که هر کدام مطابق با کاربرد و امکاناتی که دارند، از قیمت های متفاوتی بهره می برند. اگر به دنبال خرید ماشین حساب ساده جیبی و ارزان قیمت هستید، ماشین حساب دلی Deli DL-1120 گزینه ای ایده آل برای شما خواهد بود و تمام انتظارات شما را به خوبی برآورده خواهد کرد.

برای دریافت قیمت ماشین حساب و اطلاع از نحوه خرید ماشین حساب دلی DL-1120 از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر مراجعه فرمایید.

ماشين حساب دلی Deli DL-1120


[ بازدید : 65 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ایده برتر پارسیان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]