ماشین حساب پارس حساب Pars Hesab PS-122L

دوشنبه 21 بهمن 1398
15:14
ایده برتر

ماشین حساب پارس حساب PS-122L

تعداد ارقام: 12 رقم

منبع تغذیه: باتری و نور محیط

حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده پارس حساب PS-122L

اگر در کسب و کار روزانه خود به انجام محاسبات پیچیده و سنگین نیازی ندارید، صرف هزینه های زیاد برای خرید ماشین حساب از نوع قدرتمند و حرفه ای یا ماشین حساب های مهندسی برای شما چندان منطقی به نظر نمی رسد. در عوض می توانید با پرداخت هزینه ای به مراتب کمتر از ماشین حساب های ساده تر و جیبی برای پیش بردن کارهایتان استفاده کنید. ماشین حساب پارس حساب Pars Hesab PS-122L یکی از همین ماشین حساب هاست که برای انجام محاسبات روزمره و عادی انتخابی ایده آل به شمار می آید. برای آشنایی با مشخصات این ماشین حساب تا انتهای متن با ما همراه باشید.

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده پارس حساب PS-122L

  • یک ماشین حساب سبک و جمع و جور

ماشین حساب پارس حساب مدل PS-122L دارای ابعاد 120 * 70 * 8 میلی متر و وزن 70 گرم است و به آسانی هر چه تمام تر می توان آن را حمل و جابجا نمود. بنابراین به آسانی می توانید این ماشین حساب را در جیب خود گذاشته و در تمام طول روز آن را به همراه داشته باشید.

یک ماشین حساب سبک و جمع و جور

با توجه به اینکه ماشین حساب پارس حساب PS-122L از نوع جیبی است، در معرض آسیب هایی مانند رها شدن از دست و برخورد با زمین، وارد آمدن ضربه ناگهانی، فشار بیش از حد و خراشیدگی قرار دارد. اما از آنجا که شرکت ایرانی پارس حساب در ساخت آن از مواد اولیه مرغوب استفاده کرده، با خیالی آسوده بابت دوام و طول عمر بالای این ماشین حساب می توانید از آن در مکان ها و موقعیت های مختلف بهره ببرید.

  • مجهز به صفحه نمایشی با ابعاد بزرگ

صفحه نمایش ماشین حساب جیبی پارس حساب PS-122L قابلیت نمایش 12 رقم را دارد و کاملاً برای کاربری های عمومی مناسب می باشد. این نمایشگر دارای ابعاد بزرگی در مقایسه با دیگر ماشین حساب های جیبی است و اعداد را با وضوح بسیار مطلوبی به نمایش درمی آورد. لازم به ذکر است که امکان نمایش اعداد اعشاری و اعداد تفکیک شده سه تایی بر روی صفحه نمایش ماشین حساب پارس حساب PS-122L وجود دارد.

مجهز به صفحه نمایشی با ابعاد بزرگ

  • دکمه هایی با فاصله استاندارد از یکدیگر

از دیگر مشخصات ماشین حساب ساده پارس حساب PS-122L باید به دکمه های آن اشاره کنیم که با در نظر گرفتن ابعاد کلی ماشین حساب، دارای ابعاد و فاصله مناسبی از یکدیگر هستند. این ویژگی سبب می شود تا در هنگام وارد کردن ارقام کمتر دچار اشتباه شوید و بتوانید محاسبات خود را با سرعت و دقت بالاتری انجام دهید.

دکمه هایی با فاصله استاندارد از یکدیگر

ماشین حساب پارس حساب Pars Hesab PS-122L

  • مناسب برای انجام محاسبات پایه ای ریاضی

همان طور که اشاره کردیم، ماشین حساب ساده پارس حساب PS-122L برای انجام محاسبات پایه ای طراحی شده است. این ماشین حساب قابلیت هایی مانند انجام محاسبات ریاضی از طریق چهار عمل اصلی، محاسبه درصد و جذرگیری از اعداد را در اختیار شما می گذارد. همچنین ماشین حساب پارس فروشگاهی حساب PS-122L قابلیت پاک کردن آخرین ورودی را نیز به شما می دهد که در صورت اشتباه وارد کردن ارقام، کمک زیادی به شما خواهد کرد.

مناسب برای انجام محاسبات پایه ای ریاضی

بر روی صفحه کلید این ماشین حساب فروشگاهی دکمه های M+، M- و MRC نیز تعبیه شده اند که برای استفاده از حافظه دستگاه مورد استفاده قرار می گیرند. از طرق این دکمه ها می توانید اعداد مورد نظرتان را در حافظه ماشین حساب ذخیره کرده و از آنها در محاسبات خود بهره ببرید.

  • تأمین انرژی از باتری و نور محیط

ماشین حساب جیبی پارس حساب PS-122L به گونه ای طراحی شده که مصرف انرژی پایینی داشته باشد. این ماشین حساب به پنل نوری مجهز بوده و انرژی خود را در مکان های روشن و در طول روز از نور محیط تأمین می کند. به این ترتیب باتری ماشین حساب پارس حساب PS-122L فقط در مواقع اضطراری و در محیط های تاریک مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به این ویژگی می توان گفت که برای مدتی طولانی احتیاجی به تعویض باتری پیدا نخواهید کرد.

تأمین انرژی از باتری و نور محیط

جمع بندی

با به همراه داشتن ماشین حساب پارس حساب Pars Hesab PS-122L با خود، در هر لحظه از طول روز که به انجام محاسبات ریاضی نیاز پیدا کردید، می توانید از آن استفاده نمایید. این ماشین حساب جیبی تمام انتظارات شما در انجام محاسبات عادیِ روزانه را به خوبی برطرف خواهد کرد و با طول عمر بالایی که دارد، برای سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

ماشین حساب پارس حساب Pars Hesab PS-122L

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت ماشین حساب و همچنین نحوه خرید ماشین حساب ساده پارس حساب PS-122L را دریافت کنید. همچنین اگر در انتخاب ماشین حساب مورد نظر خود به جمع بندی نرسیده اید، علاوه بر تماس با شماره ذکر شده، می توانید با ثبت سؤالات خود در بخش «نظرات» سایت ایده برتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان آنها بهره مند شوید.

ماشین حساب پارس حساب Pars Hesab PS-122L


[ بازدید : 160 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ایده برتر پارسیان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]