شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 15

چهارشنبه 23 بهمن 1398
13:59
ایده برتر

شارژر فندکی تسکو TCG 15

تعداد درگاه خروجی: دو عدد

نوع درگاره خروجی: درگاه خروجی USB، دارای کابل MicroUSB

سازگار با: برای شارژ باتری موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر و دستگاه های دارای پورت USB

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین تسکو TCG 15

شرکت ایرانی تسکو یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید انواع لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر به شمار می آید که توانسته با ارائه محصولاتی با کیفیت و با دوام، رضایت کاربران را به طور کامل جلب کند. یکی از محصولات خوش ساخت شرکت تسکو، شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 15 است که امکان شارژ موبایل و تبلت را داخل خودرو به شما می دهد. خرید شارژر فندکی برای رانندگان آژانس و افرادی که بیشتر طول روز خود را در حین رانندگی می گذرانند و همچنین برای مسافرت با ماشین کارایی بالایی دارد و خیال شما را بابت تمام نشدن شارژ تبلت و گوشی تان راحت می کند.

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین تسکو TCG 15

  • استفاده فوق العاده آسان، تنها با اتصال به درگاه فندک ماشین

برای استفاده از شارژر فندکی تسکو مدل TCG 15 تنها کافی است تا آن را به درگاه فندک ماشین متصل کنید. این دستگاه جریان برق تولید شده توسط باتری خودرو با ولتاژ 12 تا 24 ولت را به ولتاژ 5 ولتی تبدیل می کند و از این جهت می توان از آن برای شارژ دستگاه های دیجیتال بهره برد. توجه داشته باشید که در صورت خاموش بودن ماشین از شارژر فندکی استفاده نکنید؛ چرا که این کار باعث تخلیه باتری ماشین می شود.

استفاده فوق العاده آسان، تنها با اتصال به درگاه فندک ماشین

  • مجهز به دو پورت خروجی

از آنجا که شارژر فندکی ماشین تسکو TCG 15 به دو پورت خروجی USB مجهز است، می توانید از آن برای شارژ هم زمان دو دستگاه مختلف استفاده کنید. شدت جریان خروجی این پورت ها حداکثر برابر با 3.4 آمپر است و از این جهت برای شارژ باتری موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر و دستگاه های دارای پورت USB قابل استفاده می باشد. شارژر فندکی دو پورت تسکو TCG 15 سرعت قابل قبولی در شارژدهی را نیز به شما ارائه می دهد و نیازی به منتظر ماندن به مدت طولانی برای تکمیل شدن شارژ دستگاه های مورد نظر خود نخواهید داشت.

مجهز به دو پورت خروجی

  • ارائه همراه با یک کابل MicroUSB

شارژر فندکی تسکو TCG 15 همراه با یک کابل MicroUSB ارائه می شود که از آن برای شارژ دستگاه های اندرویدی می توانید استفاده کنید. همچنین این شارژر فندکی برای شارژ دستگاه های iOS نیز کاربرد دارد که برای این منظور باید از کابل تبدیل USB به لایتنینگ بهره ببرید. نکته قابل توجه در رابطه با شارژر فندکی موبایل تسکو TCG 15 این است که پورت های خروجی آن برای دستگاه های اندرویدی و iOS تفکیک شده و بر روی بدنه آن و درکنار هر پورت، نوع دستگاه های قابل شارژ با هر پورت نوشته شده است.

ارائه همراه با یک کابل MicroUSB

شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 15

  • کیفیت ساخت مطلوب و دوام بالا

در ساخت شارژر فندکی خودرو تسکو TCG 15 از پلاستیک مرغوب ABS استفاده شده است. این شارژر فندکی کیفیت ساخت بسیار مطلوبی دارد و در برابر آسیب هایی مانند سقوط از ارتفاع کم، ضربه، فشار یا خراشیدگی به طور کامل مقاوم است. بنابراین در صورت استفاده صحیح، شارژر فندکی تسکو TCG 15 برای سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

کیفیت ساخت مطلوب و دوام بالا

جمع بندی

با استفاده از شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 15 دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال همراه خود نباشید و در حین رانندگی آنها را شارژ کنید. این شارژر فندکی از جمله خوش ساخت ترین محصولات شرکت تسکو است که تمام انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. شما می توانید برای خرید شارژر فندکی تسکو TCG 15 و دریافت بهترین قیمت شارژر فندکی به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 15


[ بازدید : 138 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ایده برتر پارسیان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]