شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 3

چهارشنبه 23 بهمن 1398
13:59
ایده برتر

شارژر فندکی تسکو TCG 3

تعداد درگاه خروجی: دو عدد

نوع درگاره خروجی: درگاه خروجی USB، دارای کابل MicroUSB

سازگار با: انواع گوشی های موبایل، تبلت، پاوربانک، دوربین دیجیتال و...

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین تسکو TCG 3

این روزها استفاده از گوشی موبایل به جزئی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره بسیاری از ما تبدیل شده است و به همین دلیل اغلب با مشکل تمام شدن شارژ گوشی در طول روز مواجه می شویم. یکی از راه هایی که کمک زیادی به شما می کند، خرید شارژر فندکی خودرو است. قیمت شارژر فندکی نسبت به قیمت پاوربانک بسیار پایین تر بوده و اگر شرایط شغلی شما به گونه ای است که مدت زمان زیادی از طول روز را در خودرو می گذرانید، می توانید از شارژر فندکی برای تأمین شارژ گوشی و دیگر دستگاه های مورد نظرتان استفاده کنید.

شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 3 یکی از محصولات مرغوب و با کیفیت موجود در بازار است که برای شارژ انواع دستگاه های دیجیتال در درون ماشین قابل استفاده می باشد. با تهیه این وسیله دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی تان نخواهید بود.

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین تسکو TCG 3

  • سرعت مناسب در شارژ گوشی و تبلت

شارژر فندکی ماشین تسکو TCG 3 با اتصال به فندک ماشین، برق تأمین شده توسط باتری خودرو با ولتاژ 12 تا 24 ولت را به جریان مناسب برای شارژ دستگاه های دیجیتال با ولتاژ 5 ولت تبدیل می کند. این شارژر فندکی دارای دو پورت خروجی USB است که شدت جریان یکی از آنها برابر با 1.0 آمپر و شدت جریان پورت دیگر 2.4 آمپر می باشد. بهتر است برای دستیابی به بهترین کیفیت و سرعت در شارژدهی، از پورت 1.0 آمپری برای شارژ دستگاه های کم مصرف مانند گوشی موبایل و موزیک پلیر و از پورت 2.4 آمپری برای شارژ تبلت، دوربین دیجیتال و... استفاده نمایید. همچنین در صورت نیاز به شارژ فوری و سریع تر گوشی، می توانید از پورت 2.4 آمپری بهره ببرید.

لازم به ذکر است که شارژر فندکی دو پورت تسکو TCG 3 توانایی شارژ دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان را نیز دارد و باعث سریع تر پیش رفتن کارهای شما می شود.

سرعت مناسب در شارژ گوشی و تبلت

  • قابلیت انطباق با تمام گوشی های موبایل و دیگر دستگاه ها

شارژر فندکی تسکو TCG 3 همراه با یک کابل شارژ microUSB ارائه می شود. این کابل برای شارژ گوشی ها و تبلت های اندرویدی کاربرد دارد و از کیفیت ساخت بسیار مناسبی برخوردار است. به طوری که آسیب هایی مانند کشیدگی، زیر پا رفتن و گره خوردگی به آسانی به آن صدمه نمی زنند.

مورد قابل ذکر در رابطه با شارژر فندکی خودرو تسکو TCG 3 این است که این شارژر قابل انطباق با دیگر دستگاه ها نیز هست. شما می توانید با تهیه کابل تبدیل USB به لایتنینگ، از آن برای شارژ آیفون و دیگر دستگاه های iOS بهره ببرید. همچنین از طریق یک کابل USB ساده قادر خواهید بود تا از شارژر فندکی تسکو TCG 3 برای شارژ دستگاه های دارای پورت USB در درون خودرو استفاده کنید.

قابلیت انطباق با تمام گوشی های موبایل و دیگر دستگاه ها

شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 3

  • بدنه فلزی و با دوام، مقاوم در برابر آسیب های احتمالی

به طور کلی از آنجایی که شارژر فندکی یک وسیله کوچک و سبک محسوب می شود و در داخل خودرو قابل استفاده می باشد، همواره خطراتی مانند ضربه یا افتادن به زمین آن را تهدید می کند. شرکت تسکو از فلز برای ساخت بدنه شارژر فندکی TSCO TCG 3 استفاده کرده و به همین دلیل این محصول از مقاومت بالایی در برابر آسیب های احتمالی برخوردار است. بنابراین بدون نگرانی بابت اتفاقاتی مانند وارد آمدن ناگهانی ضربه، سقوط از ارتفاع کم، خراشیدگی یا فشار می توانید از شارژر فندکی تسکو TCG 3 درون ماشین خود استفاده کنید.

شارژر فندکی تسکو مدل TCG 3 دارای لامپ LED نیز هست که در هنگام استفاده روشن می شود و جلوه ای زیبا به آن می بخشد. این ویژگی همچنین باعث می شود تا در طول شب و در مواقعی که درون خودرو تاریک است، به آسانی پورت های USB شارژر را جهت اتصال کابل رابط به آنها پیدا کنید.

بدنه فلزی و با دوام، مقاوم در برابر آسیب های احتمالی

جمع بندی

شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 3 یکی از محصولات خوش ساخت و با کیفیت شرکت ایرانی تسکو است که به خوبی از عهده تأمین شارژ مورد نیاز انواع گوشی های موبایل، تبلت، موزیک پلیر، اسپیکر و هدفون بلوتوثی، پاوربانک، دوربین دیجیتال و تمام دستگاه های دارای پورت USB در درون خودرو برمی آید.

شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 3

چنانچه قصد خرید شارژر فندکی را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت شارژر فندکی را به شما ارائه دهند. همچنین از طریق ثبت سؤالات خود درباره این محصول در بخش «نظرات» سایت ایده برتر، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 3


[ بازدید : 137 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ایده برتر پارسیان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]