اسپیکر بلوتوث قابل حمل شیائومی Xiaomi FXR4063GL

پنجشنبه 26 دی 1398
13:37
ایده برتر

اسپیکر بلوتوث وایرلس شیائومی FXR4063GL

رنگ: مشکی، سفید

رابط اتصال: بلوتوث

طول عمر باتری : 6 ساعت

نوع اتصال: بی سیم

طراحی اسپیکر بلوتوث شیائومی FXR4063GL

شاید برایتان پیش آمده که در یک جمع دوستانه قصد پخش موسیقی را داشته اید اما به دلیل کیفیت پایین اسپیکر، در اتصال آن به گوشی موبایل یا دیگر دستگاه ها با مشکل مواجهه شده اید. مسلماً مشکلات این چنینی لذت در کنار دوستان بودن را از شما می گیرد! برای اینکه درگیر این مشکلات نشوید، ما به شما استفاده از اسپیکر بلوتوث قابل حمل شیائومی Xiaomi FXR4063GL را پیشنهاد می کنیم!

طراحی اسپیکر بلوتوث شیائومی FXR4063GL

  • طراحی استوانه ای و سبک وزن

شرکت شیائومی اسپیکر قابل حمل Xiaomi FXR4063GL به شکل استوانه ای طراحی کرده است. این اسپیکر دارای وزن 195 گرم است به همین دلیل برای حمل و جابجایی آن به مکان های مختلف کار سختی پیش رو نخواهید داشت و به آسانی می توانید آن را در سفر، گردش در طبیعت، ورزش و پیاده روی در فضای باز یا در جمع های دوستانه تان به همراه داشته باشید. این اسپیکر در دو رنگ مشکی و سفید عرضه شده که متناسب با سلیقه خود می توانید رنگ دلخواهتان را انتخاب نمایید.

طراحی استوانه ای و سبک وزن

قابلیت و کارایی های اسپیکر شیائومی Xiaomi FXR4063GL

  • اتصال بلوتوثی قوی و بدون نویز

برای اتصال اسپیکر استوانه ای شیائومی FXR4063GL به دستگاه های دیگر باید از طریق بلوتوث اقدام کنید. این اسپیکر مجهز به بلوتوث نسخه 4.1 است و به شکلی سریع به انواع دستگاه های دارای بلوتوث مانند موبایل، تبلت، لپ تاپ و... متصل می شود. نکته قابل توجه در رابطه با اسپیکر بلوتوثی شیائومی FXR4063GL این است که صدای در حال پخش توسط آن در هنگام اتصال بلوتوثی، کاملاً شفاف و بدون نویز است و با مشکلاتی مانند قطع و وصل شدن صدا مواجه نخواهید شد. البته توجه داشته باشید که حداکثر بُرد این اسپیکر قابل حمل برابر با 10 متر است و فاصله آن با دستگاه متصل به اسپیکر نباید از این مقدار بیشتر شود.

قابلیت و کارایی های اسپیکر شیائومی Xiaomi FXR4063GL

  • چرخش 360 درجه ای برای کم و زیاد کردن صدا

حداکثر توان خروجی اسپیکر پرتابل بلوتوثی شیائومی FXR4063GL برابر با 5 وات است. از این جهت می توان از قدرت و وضوح صدای آن اطمینان داشت! قسمت بالایی بدنه اسپیکر بلوتوث دار شیائومی FXR4063GL محل قرارگیری بلندگوهای آن است و صدا از این قسمت پخش می شود. یکی از ویژگی های جالب این اسپیکر این است که شما می توانید با چرخاندن 360 درجه ای قسمت بالایی بدنه، صدای موسیقی در حال پخش را کم یا زیاد کنید.

چرخش 360 درجه ای برای کم و زیاد کردن صدا

  • بی نیاز از شارژ چندباره باتری در روز

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، باتری قدرتمند اسپیکر قابل حمل وایرلس شیائومی FXR4063GL است که از نوع لیتیوم یونی می باشد. این باتری دارای ظرفیت 1200 میلی آمپر ساعت است و شارژ کامل آن برای پخش 6 ساعت موسیقی کفایت می کند. این میزان شارژدهی برای یک اسپیکر جمع و جور کاملاً قابل قبول به نظر می رسد و شما را از شارژ چندباره باتری اسپیکر در طول روز بی نیاز می کند.

بی نیاز از شارژ چندباره باتری در روز

بر روی بدنه اسپیکر بلوتوثی پرتابل شیائومی FXR4063GL یک پورت micro USB قرار دارد که از آن برای شارژ باتری دستگاه می توانید استفاده کنید. این پاوربانک از سرعت قابل قبولی در حین شارژ شدن برخوردار است و نیازی نیست تا مدت زمان زیادی منتظر بمانید!

اسپیکر بلوتوث قابل حمل شیائومی Xiaomi FXR4063GL

  • دوام و طول عمر بالا

در ساخت اسپیکر ضد ضربه شیائومی FXR4063GL از مواد اولیه درجه یک استفاده شده و این اسپیکر نیز مانند دیگر محصولات برند شیائومی از دوام و طول عمر بالایی بهره می برد. به طوری که با خیالی راحت بابت مقاومت بالای آن در برابر اتفاقاتی مانند رها شدن از دست و افتادن به زمین یا وارد آمدن ضربه و فشار، می توانید از این اسپیکر در مکان ها و موقعیت های مختلف استفاده نمایید.

دوام و طول عمر بالا

جمع بندی

اسپیکر بلوتوث قابل حمل شیائومی Xiaomi FXR4063GL با ویژگی هایی مانند کیفیت عالی در اتصال بلوتوثی، وزن سبک و ابعاد جمع و جور و قدرت پخش مطلوب، برای علاقه مندان به موسیقی یک انتخاب ایده آل محسوب می شود.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل شیائومی Xiaomi FXR4063GL

شما می توانید اسپیکر قابل حمل بلوتوثی شیائومی FXR4063GL را با بهترین قیمت بازار از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه نمایید. برای این منظور با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید انواع اسپیکر قابل حمل را به شما ارائه دهند.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل شیائومی Xiaomi FXR4063GL


[ بازدید : 4 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ایده برتر پارسیان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]