پاوربانک هوکو Hoco B12B با ظرفیت 13000 میلی آمپر

پنجشنبه 26 دی 1398
13:37
ایده برتر

پاوربانک هوکو B12B

وزن: 212 گرم

ظرفیت باتری: 13000 میلی آمپر ساعت

سازگار با: موبایل، تبلت، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال و...

تعداد پورت: دو عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه هوکو Hoco B12B

اگر قصد خرید پاوربانک دارید و در جستجوی محصولی هستید تا علاوه بر ظرفیت و سرعت شارژدهی مناسب، دارای ظاهری خاص و زیبا نیز باشد، پاوربانک هوکو Hoco B12B با ظرفیت 13000 میلی آمپر برای شما ساخته شده است! این پاوربانک با طراحی ظاهری فانتزی خود به یکی از پاوربانک های محبوب در میان کاربران تبدیل شده و به فروش بالایی در بازار دست یافته است. علاوه بر ظاهر متفاوت، شارژر همراه هوکو B12B به خوبی شارژ انواع دستگاه های دیجیتال همراه را تأمین می کند و شما را از دغدغه تمام شدن شارژ باتری گوشی موبایل و دیگر دستگاه هایتان در طول روز نجات می دهد!

مشخصات و امکانات شارژر همراه هوکو Hoco B12B

  • طراحی به شکل تنه درخت

بدنه پاور بانک جیبی هوکو B12B دارای طرح چوب به شکل تنه درخت است و در دو رنگ قهوه ای و خاکستری روانه بازار شده است. این نوع طراحی جلوه جذابی به این پاوربانک بخشیده و باعث انتقال حس خوشایندی در هنگام استفاده از آن به شما می شود. پاور بانک طرح دار هوکو B12B دارای وزن 212 گرم و ابعاد 130*74*15 میلی متر است و از قابلیت حمل و جابجایی آسانی بهره می برد. پس به راحتی می توانید آن را در منزل، محل کار، سفر، گردش و به طور کلی در هر جایی که در طول روز می روید، با خود به همراه داشته باشید!

طراحی به شکل تنه درخت

  • مقاوم در برابر صدمات احتمالی

از دیگر ویژگی های طراحی شارژر همراه هوکو B12B کیفیت ساخت عالی بدنه آن است که سبب شده تا این پاوربانک در برابر صدمات احتمالی مانند رها شدن از دست و افتادن به زمین، ضربه، فشار و خراشیدگی مقاوم باشد. بدنه این پاوربانک از پلاستیک ABS و PC (پلی کربنات) ساخته شده و دوام و طول عمر بالای آن تضمین شده می باشد!

از مشخصات ظاهری که بگذریم، باید به ظرفیت 13000 میلی آمپر ساعتی پاور بانک هوکو مدل Hoco B12B اشاره کنیم. این میزان ظرفیت برای سه تا چهار بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند (متناسب با ظرفیت باتری گوشی) کفایت می کند و دیگر نیازی نیست تا نگران تمام شدن شارژ گوشی باشید!

مقاوم در برابر صدمات احتمالی

پاوربانک هوکو Hoco B12B با ظرفیت 13000 میلی آمپر

  • شارژ هم زمان دو دستگاه دیجیتال مختلف

پاوربانک 13000 میلی آمپری هوکو B12B دارای دو پورت USB با شدت جریان خروجی حداکثر 2.1 آمپر است و امکان شارژ دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان را برای شما ایجاد می کند. با توجه به شدت جریان خروجی این پاوربانک، می توانید از آن علاوه بر شارژ گوشی برای شارژ تبلت، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر و دستگاه هایی از این دست استفاده کنید و از سرعت شارژ مناسبی بهره مند شوید.

شارژ هم زمان دو دستگاه دیجیتال مختلف

  • آگاهی از میزان شارژ باقی مانده

باتری به کار رفته در پاوربانک دو پورت هوکو B12B از نوع لیتیوم یونی است و از طریق پورت micro USB موجود بر روی بدنه آن شارژ می شود. شدت جریان ورودی این پورت 2.0 آمپر می باشد و باعث شارژ شدن سریع باتری پاوربانک می شود. شما می توانید از طریق نشانگرهای LED موجود بر روی بدنه پاوربانک 13000 هوکو B12B از میزان شارژ باقی مانده باتری آن مطلع شوید.

آگاهی از میزان شارژ باقی مانده

جمع بندی

در جمع بندی معرفی پاوربانک هوکو Hoco B12B با ظرفیت 13000 میلی آمپر باید گفت که این شارژر همراه با ویژگی هایی مانند ظرفیت مناسب، سرعت شارژدهی مطلوب، کیفیت ساخت عالی و طراحی ظاهری زیبا هر آنچه را که از یک پاوربانک مرغوب انتظار دارید، برایتان فراهم می آورد.

پاوربانک هوکو Hoco B12B با ظرفیت 13000 میلی آمپر

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید انواع پاوربانک را کسب نمایید. همچنین اگر قبلاً از این پاوربانک استفاده کرده اید، با ثبت نظرات خود در بخش کامنت های سایت ایده برتر کاربران دیگر را در انتخاب پاوربانک مورد نظرشان راهنمایی کنید.

پاوربانک هوکو Hoco B12B با ظرفیت 13000 میلی آمپر


[ بازدید : 6 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ایده برتر پارسیان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]